تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شاوور خبر داد ؛
کشت 5000 اصله درخت در شاوور
شهردار شاوور گفت: به منظور تقویت فضای سبز و بهبود تفریحگاه‌های این شهرستان شهرداری شاوور بیش از 5 هزار اصله درخت در این شهر کاشته است.

عظیم دیندار امروز اظهار کرد: اهمیت تقویت فضای سبز شهری در شهر شاوور باعث شده است تا شهرداری بخشی از اقدامات خود را در این زمینه متمرکز کند.

وی در ادامه افزود: شهرداری شاوور از ورودی چغازنبیل تا شهر شاوور را با پنج هزار اصله درخت که از انواع درختان همخوان با اقلیم خوزستان هستند از نظر فضای سبز تقویت کرده است و می‌کوشیم تا در این زمینه شاخص‌های سرانه فضای سبز شهر شاوور به حد استاندارد برسد. درختان کشت شده در این منطقه از نوع کن‌کارپوس، ابریشم، نارنج و.. هستند و همگی در اقلیم خوزستان رشد و نمو خوبی دارند و به این دلیل برای کشت در مناطق مختلف شهر شوش انتخاب شده‌اند.

دیندار خاطرنشان کرد: پس از کشت درخت نگهداری آن اهمیت بسیار زیادی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا شرایط را برای نگهداری و آبیاری این درختان فراهم کنیم و در این زمینه از همه توان نیروهای شهرداری استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تقویت فضای سبز شهری به منظور بهبود شرایط تفریح مردم و زیباسازی شهر شاوور در دستور کار قرار گرفته است و به این دلیل می‌کوشیم تا در اسرع وقت در این زمینه تحولی اساسی ایجاد شود. شهرداری شاوور از همه توان خود برای بهبود شرایط فضای سبز و نگهداری فضاهای موجود استفاده می‌کند و در این زمینه برنامه‌ ویژه‌ای در دستور کار دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار