تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۴۱۸۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارقه های تدبیر و امید در خوزستان!
فرمانداری رامشیر با زباله های جمع آوری نشده درهای شهرداری را مسدود کرد!
شهر رامشیر این بار شاهد یکی از اتفاقات نادر در مناسبات میان ادارات این شهر بود. گفته می شود که فرمانداری رامشیر پس از چندین نوبت اخطار به شهرداری از مسولان آن خواسته بود تا برای جمع آوری زباله های شهر اقدامی عاجل نماید اما پس از این ضرب العجل و عدم جمع آوری زباله ها، فرمانداری با ریختن زباله های جمع آوری نشده در رویروی ساختمان شهرداری و مسدود کردن ورودی های آن، این شهرداری را غافلگیر کرد
خوزنیوز: در یک اقدام عجیب و کمتر دیده شده در استان و کشور، فرمانداری رامشیر برای تنبیه کردن شهرداری این شهر، درهای ورودی شهرداری را با ریختن زباله های جمع آوری نشده مسدود کرد.



بنا به گزارش خبرنگارما، شهر رامشیر که در چند سال گذشته مشکلات عدیده ای پیرامون خدمات شهری داشته است، این بار شاهد یکی از اتفاقات نادر در مناسبات میان ادارات این شهر بود. گفته می شود که فرمانداری رامشیر پس از چندین نوبت اخطار به شهرداری از مسولان آن خواسته بود تا برای جمع آوری زباله های شهر اقدامی عاجل نماید اما پس از این ضرب العجل و عدم جمع آوری زباله ها، فرمانداری با ریختن زباله های جمع آوری نشده در روبروی ساختمان شهرداری و مسدود کردن ورودی های آن، این شهرداری را غافلگیر کرد.

بنا به همین گزارش مسعود هزاریان، شهردار رامشیر در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تایید این رویداد گفت: این یک سوء تفاهمی بود که رفع شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما که اصل ماجرا را پیگیری می کرد، افزود: شما بنویسد که یک سوء تفاهم بود که رفع شد.

وی در خصوص اینکه این چنین سوء تفاهم هایی هزینه های زیادی برای شهروندان خواهد داشت، گفت: مسائل این قبیل، باید مدیریت شوند تا تبدیل به بحران نشوند و نباید آنها را رسانه ای کرد.



وی در خصوص فقدان نیرو برای جمع آوری زباله های شهر گفت: قرارداد پیمانکار قبلی تمام شده بود و ما مرحله استعلام پیمانکار جدید را هم انجام داده و پیمانکار جدید نیز تعیین شده و آماده کار است.

رضا اکبری، مسوول بازرسی و روابط عمومی فرمانداری رامشیر نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اینها زباله نبودند و هرس درختان بودند.

وی گفت: شهرداری اکنون با سه نفر نیرو جمع آوری زباله های سطح رامشیر را انجام می دهد. برای همین فرماندار محترم دستور داد تا ادارات شهر به فراخور نیروهایی که دارند به شهرداری کمک نمایند. ادارات نیز زباله های خود را در جایی که مشخص شده جمع کرده تا ماشین های شهرداری آنها را حمل نمایند.

وی در مورد ریختن زباله ها در جلوی ورودی های شهرداری گفت: آنچه آنجا ریخته شده بود زباله نبود بلکه هرس درختان بود و حالا چرا شما می گویید زباله بوده است من نمی دانم.

وی افزود: فرمانداری فقط هرس درختان را آنجا ریخت و اگر هم زباله ای بوده شاید شهروندان ریخته باشند!

وی صداقت را اصل اول کاری خود و کارکنان فرمانداری این شهر دانست و گفت: اگر فرمانداری در آنجا آشغال ریخته بود من با شجاعت آن را اعلام می کردم.

در این حال، یکی از شهروندان رامشیر در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تائید ریختن اشغال از سوی فرمانداری و بستن ورودی های آن به مدت چند ساعت، گفت: شهرداری هر روز زباله های فرمانداری را جمع کرده و دور می ریخت اما ظاهرا بعلت کمبود نیرو برای دو روز نتوانسته این کار را بکند و اینطور که شنیده می شود فرماندار ی هم برای نشان دادن اقتدار خود، به نیروهای خدماتی خود دستور می دهد که زباله ها را جمع کرده و جلوی ورودی های شهرداری بریزند!

وی اضافه کرد: آیا این اقدام، حداقل بی حرمتی به مراجعین شهرداری نیست؟ و آیا فقط زباله های ساختمان فرمانداری باعث رنجش آقای فرماندار شده و رها ماندن دیگر زباله های متعفن نقاط مختلف شهر چندان به ایشان برنمی خورد؟ واقعا اگر یک شهروند معمولی که در ازای خدمات، مالیات می دهد، اینگونه شهرداری را مجازات می کرد، می توانست از خود دفاع کند؟

گفته می شود که پس از این اقدام فرمانداری و واکنش هایی از سوی برخی از مقامات امنیتی استانداری خوزستان که بر حسب اتفاق در آنجا حضور داشتند، باعث شد تا مسئله ختم به خیر شود.

شایان ذکر است که شهرداری رامشیر به خاطر درنگی که در انتخاب پیمانکار جدید داشت، در طول یک ماهه گذشته برای جمع آوری زباله های سطح شهر دچار مشکل گردید که این موضوع نارضایتی مردم رامشیر را به دنبال داشته است.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
5
14
بنازمت!! اینو میگن اقتداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار !!!!! کارت فوق العاده قشنگ بود. اینو میگن دلسوزی کاش بقیه مسئولین استان هم اینجوری بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
وقتی یک کسی نماینده دولت در یک شهرستان است و وظیفه ایجاد امنیت در شهر را دارد به خاطر یک مسئله نه چندان مهم چنین تشنج را به بندنه دستگاهها می کشاند چه توقعی از دیگران می رود.
اگر ز باغ رعیت ملک کند سیبی
برآورند غلامان او درخت از بیخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
2
6
سلام‏ ‏، بابا یه کم از این اقتدار به فرماندار شوشتر تزریق کنید که بعد از ۱۵ بار اعتصاب کارگران شهرداری و بوی تعفن گرفتن شهر ، صدایی هم ازش بلند نشد. مرحبا بر فرماندار رامشیر
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
0
4
یکی نیست به این بازرسی فرمانداری بگه این زباله ها که ریخته شده فتوشاپ و دروغین هستند لابد . بنازم این صداقت را که اصل اول در کارهایتان قرار دادید ٬ شاید هم فکر می کنید مردم بدبخت این شهر از پشت کوه آمدند یا اینکه انسانهای فاقد شعور و یا کلا دور از جان مغز هستند .
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
1
1
سیاسی نباشد یا فیلم جهت گرفتن اعتبار ارت برای شهر
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
0
1
به نظر من خوز نیوز عزیز در تیتر زدن کمی اشتباه کرده. جناب فرماندار به زباله های بالا و پایین شهر توجه نکرده و فقط زمانی ککش گزیده که زباله های فرمانداری رو نبرده بودن. این اقتدار نیست. این اوج تبعیض یک مسئول نسبت به شهروندانش هست.در ضمن شهرداری یک نهاد مردمی ست و فرماندار با این حرکت به کل شهروندان و مراجعین توهین کرده...دوستان لطفا کمی دقت کنند...وقتی مجری قانون بخواد با توهین و زور کارش رو پیش ببره، پس در واقع فتح بابی کرده برای سایرین....خوز عزیز لطفا منتشر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
2
1
در هر حال كار بسيار به جاي آقاي فرماندار قابل ستايش است سالهاست كه شهرداري هاي خوزستان پاسخگوي مردم نيستند و تازه شهردار مي گويد نبايد رسانه اي ميشد چرا؟ تا هر كاري شما خواستيد با اين مردم بد بخت كنيد؟ سالهاست در سايه خواب رسانه ها شما ها هر كاري دوست داشتيد با اين مردم كرديد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
2
2
درود بر فرماندار عزیز...اتفاقا دو روز است که پاکسازی شهر بعد از مدتها توقف شروع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
2
3
واقعا از فرماندار و رابط عمومي متعهد و پاسخگومتشكريم
فرماندار به فكر مردم بوده كه زباله هاي خودش رو جلوي شهرداري ريخته
با اين كار به شهرداري نشون داده كه شهر احتياج به نظافت داره
اگر شما هم بجاي حرف زدن بيهوده در مورد فرمانداري شهامت اينو داشتين كه زباله هاي خودتون رو جلوي شهرداري بذارين الان اينقدر شهر كثيف نبود
پس فرماندار و كاركنان فرمانداري به فكر اسايش و رفاه حال مردم شهر هستن
نه شهرداري كه يكي از وظايف اصليش نظافت شهره و از اين موضوع كوتاهي كرده
توي عكس هم مشخصه كه هرس درختانه و چند تا كارتن كامپيوتر كه نشون دهنده اينه كه بعضي از مغازه دار ها كارتن ها را اونجا انداختن
از فرمانداري و فرماندار و كاركنانش بسيار ممنون و متشكريم كه اين همه به فكر شهر و مردم شهر هستن
رامشیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
0
2
کا جناب فرماندار تمام شهر رو مثل محوطه کاری خودشون فرض می کردن. دو ماه تمام آشغال ها تمام جوب ها رو پر کرده بود و این آقا هیچ حرفی نزد...همین که ساختمان /اقا تمیزاری نشد، تازه یادش اومد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
3
1
عزيزم فرماندار رامشير يك ماه كه منصوب شده
از روز معارفه ايشان بارها به شهردار تذكر داد ولي كو گوش شنوا
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
0
4
در اینکه شهرداری در چند وقت اخیر بعلت نداشتن پیمانکار و کمبود نیرو نتوانسته به صورت صحیح به شهروندان خدمت رسانی کند و اینکه فرمانداری چند بار تذکر داده درسته . اما سوال این که اولا بازرسی فرمانداری واقعا وقتی تعریف زباله رو نمی دونه چرا میاد الکی حرف میزنه دوما اقای فرماندار برا رسیدن به هدف به چه وسیله ای متوسل شده و به چه قیمتی و سوما اگه واقعا دغدغه مردم رو داشت چرا قبلا که زباله های مردم درب خونه ها و معابر جمع می شدن به این فکر نیفتاد و واقعاً اینقدر ضعیف عمل کرد تا اینکه جلو پاش رو زباله گرفت
:
:
:
آخرین اخبار