تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۶۴۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز:
باید فرهنگ امام زمانی در جامعه ترویج شود
امام جمعه رامهرمز گفت: با برنامه‌ریزی باید فرهنگ امام زمانی را در جامعه ترویج و گسترش داد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که روز گذشته برگزار شد اظهار کرد: هرکدام از مسئولان در حوزه خود باید تلاش کنند که اتفاقات ناگوار به وجود نیاید تا آرامش جامعه حفظ و جامعه از یک امنیت روانی برخوردار شود.

وی ادامه داد: سعی کنیم با رعایت موازین شرعی نشاط را در جامعه ایجاد کنیم و با توجه به اعیاد در پیش رو مردم را به سمت و سوی هر با شکوه‌تر برگزار نمودن جشن میلاد امام عصر(عج) هدایت کنیم.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: جان و مال و هر چه داریم و در اختیارمان هست از برکت امام زمان(عج) است و باید در گسترش فرهنگ امام زمانی در جامعه تلاش کرد تا تاثیرات آن را در زندگی خود ببینیم.

وی افزود: شکی نیست که رهبری پیشوایان الهی به منظور هدایت مردم به سر منزل کمال مطلوب است و این امر در صورتی میسر است که آمادگی بهره‌برداری از این هدایت الهی را داشته باشیم.

موسوی همچنین عنوان کرد: اگر چنین زمینه مساعدی در مردم وجود نداشته باشد حضور پیشوایان آسمانی در بین مردم ثمری نخواهد داشت که انشاءالله مردم ما چنین نبوده و پیرو ائمه دین بوده و امام عصر خود را می‌شناسند و در انتظار ظهور آن منجی هستند.

امام جمعه رامهرمز در پایان با توجه به در پیش رو بودن جشن‌های نیمه شعبان بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های مدون تاکید کرد و خواستار حضور با شکوه مردم در این جشن‌ها شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار