تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۴۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیرشلال: به 90 درصد آمادگي رسيده‌ام

وزنه‌بردار المپیکی خوزستان كه در حال حاضر در اردوي تيم‌ملي حضور دارد می‌گوید براي شركت در مسابقات آسيايي و جهاني به 90 درصد آمادگي رسيده است.

نواب نصیرشلال اظهار کرد: طی این چند ماهی که در اردوهای تیم‌ملی هستم، شرایط خوب بوده است. تا قبل از اردوی شمال هم که سوم خردادماه آغاز شد، از نظر رکوردی و تمرینی شرایطم خوب بود ولی کمی تغییر آب و هوا روی بدنم تاثیر گذاشته است و با من سازگار نیست.

وی بیان کرد: در حال حاضر در حال جا افتادن در این آب و هوا هستم تا بتوانم در هفته های پایانی این اردو، رکوردهای خوبی را ثبت کنم تا اين اردو برايم مفید باشد. اردوی شمال تا پایان ماه جاري ادامه دارد.

این ملی‌پوش خوزستاني گفت: پس از این اردو، به تهران بر می گردیم و پس از یک اردوی تقریبا ده روزه، برای برگزاری اردوی اصلی‌مان به مجارستان می‌رویم و پس از دو تا سه هفته حضور در این کشور به اردوی شمال خواهیم رفت و سپس مجددا به تهران بر می‌گردیم تا در نهایت برای مسابقات پيش رو آماده شویم.

وی بیان کرد: رقابت های آسیایی تقریبا پایان شهریور یا اوايل مهرماه آغاز خواهد شد و 40 تا 45 روز بعد از آن نيز مسابقات جهانی را پیش رو خواهيم داشت.

نصیرشلال در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط خود در اردوهای برگزار شده رضایت داريد يا خير؟ گفت: خودم با توجه به شرایطی که دارم خیلی از وضعیتم راضی نیستم. البته تقریبا به 90 درصد آمادگی و شاید هم کمی بیشتر رسیده‌ام. خوشبختانه با توجه به این که سه چهار ماهی تا آغاز مسابقات باقی مانده، فکر می کنم بتوانم شرایطم را بهتر کنم.

وی ادامه داد: اصل کار ما همان نزدیک مسابقات است و مهم اين است كه آن زمان در اوج باشيم و علت این‌كه در حال حاضر از شرایطم رضایت ندارم به دلیل همین تغییر آب و هوایی است که در این اردو به وجود آمده است که این موضوع از نظر فنی و بدنی كمي روی من تاثیر گذاشته و عملکردم را تحت تاثیر قرار داده است و البته این موضوع طبیعی است و برای سایر وزنه‌برداران تیم هم رخ داده است.

وی در ادامه درباره اردوی مجارستان توضیح داد: این اردو می تواند خوب باشد، چرا که در آن اردوهای مشترکی با وزنه‌برداران مجارستانی برگزار خواهیم کرد که از نظر برنامه های تمرینی، تبادل اطلاعات صورت می گیرد.

ملی‌پوش دسته 105 كيلوگرم درباره رکوردهایش گفت: در اردوها یک ضرب و دو ضرب را به ترتیب تا 185 و 225 کیلوگرم به ثبت رسانده ام و آنچه برای خودم در یک ضرب و دو ضرب در نظر گرفته ام به ترتیب 195 و 240 کیلوگرم است.

وی در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه مثبت اعلام شدن دوپینگ چهار وزنه‌بردار نوجوان ایرانی تا چه اندازه وجهه ایران را در سطح بين‌المللي تحت تاثیر قرار می دهد؟ گفت: صد درصد این اتفاقات ناگوار در وجهه ما تاثیر دارد و فرق نمی کند که در چه رده سنی ای به وجود آمده است و متاسفانه روی کل وزنه‌برداری تاثیر می‌گذارد. خدا را شکر مشخص شده است که مربی تیم و فدراسیون در این قضيه مقصر نبوده اند و کسانی از بیرون شیطنت هایی داشته اند و این نوجوانان را یکسری راهنمایی‌های اشتباه کرده اند. فکر می کنم این موضوع در وزارت و فدراسیون در حال پیگیری است و طی روزهای آینده نتيجه آن مشخص خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار