تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۴۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات حذف دژ خاکی در ساحل اروند رود
امروز طی آئینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی و مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر عملیات برداشتن دژ خاکی حاشيه اروند رود از كنار بازار ماهی فروشان آبادان آغاز شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این آئین گفت: این دژ خاکی از سال 67  مشکلاتی را به لحاظ دسترسی شهروندان و صیادان به ساحل اروند رود ایجاد کرده بود.

عزیزاله شهبازی افزود: در سنوات گذشته نيز پیگیری هایی از سوی نمایندگان، استانداران و فرمانداران در خصوص برداشته شدن این دژ خاکی انجام شد.

وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید و به همت و پیگیری های انجام شده از سوی استاندار خوزستان و فرمانداری ویژه آبادان، مدیرکل مرزی کشور با استقرار در خوزستان و آبادان موارد را از نزدیک بررسی و موافقت خود را اعلام کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: امید می رود بر اساس هماهنگی های انجام شده و با سرعت مرتبط موضوع دنبال و ادامه یابد.

شهبازی یادآور شد: کار ساحل سازی و احداث پارک ساحلی نیز در دستور کار قرار دارد.

وي با تاکید بر تصمیم دولت تدبیر و امید بر مهیا کردن شرایط مناسب زندگی و رفاه مردم آبادان و پیگیری و تلاش مجدانه استاندار خوزستان در این خصوص گفت: با برداشته شدن این دژ خاکی و انجام زیر سازیهای لازم در حاشیه  اروند رود، از این پس شهروندان آبادانی می توانند از فضای زیبا و طبیعی ساحل اروند رود برای تفریح و گردش استفاده کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: مهیا شدن این فضا می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری در منطقه داشته باشد.

شهبازي ابراز امیدواری کرد تا با اجرای به موقع و مناسب تصمیمات دولت تدبیر و امید بتوانیم نشاط ، شادمانی و سرزندگی را به مردم ولایی، مومن، خونگرم و قانع آبادان هدیه کنیم.

وی گفت: مردم آبادان مستحق بهترین ها هستند و خوشبختانه این نگاه در دولت تدبیر و امید وجود دارد و امیدواریم تا حلاوت انجام این کار به کام مردم شهر شیرین تر شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار