تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۶۴۲۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک خبر داد ؛
برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در اندیمشک
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: جشن‌های نیمه شعبان با مشارکت موسسه‌های فرهنگی و مذهبی مردم نهاد و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در اندیمشک برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام سعید علیپور اظهار کرد: این اداره با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی، اعم از گفتمان های دینی، مسابقات فرهنگی، محافل انس با قرآن، سخنرانی ویژه، اعزام مبلّغ، برپایی مجالس جشن در مساجد جشن های نیمه شعبان را باشکوه خاصی در شهرستان برگزار می کند.

وی با برشمردن برنامه های این اداره برای برگزاری در این ایام در شهرستان تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در چندین نقطه از شهرستان، برپایی ایستگاه پاسخ به شبهات دینی و احکام در میدان امام خمینی(ره)، ایستگاه نقاشی با موضوع فرهنگ انتظار برای نونهالان و خردسالان، برپایی نمایشگاه کتاب، حرکت مداحان اهل البیت(ع) و فعالان فرهنگی و همخوانی در خیابان اصلی منتهی به بازار شهر از دیگر برنامه‌های این اداره است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک اضافه کرد: توزیع 10 هزار بسته شیرینی به مساجد توسط هیئت فرهنگی مذهبی بیت الزهرا(س) به مناسبت اعیاد شعبانیه، حمایت از برگزاری ده شب مجلس جشن امام زمان(عج) بصورت محوری همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و با حضور مداحان و سخنرانان کشوری و استانی در مهدیه صاحب الزمان(عج) اندیمشک که این جشن‌ها از 6 الی 15 شعبان المعظم ادامه خواهد داشت.

علیپور خاطر نشان کرد: همچنین اهدای 500 لوح فشرده ویژه تاکسی‌ها با محتوای مولودی خوانی ایام شعبانیه و برگزاری دعای ندبه از دیگر برنامه‌هایی است که برای باشکوه تر برگزار کردن جشن نیمه شعبان با همکاری موسسه‌های فرهنگی و تبلیغی قرآنی  در سطح شهرستان تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: هدف اصلی در برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها آشنایی بیشتر مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و ترویج این فرهنگ در جامعه است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار