تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۴۲۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد ؛
236 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی اندیمشک
فرماندار اندیمشک از اختصاص 236 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های استان خوزستان برای انجام امور عمرانی به این شهرستان در سال جاری خبر داد.

حمیدرضا گودرزی شب گذشته در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با حضور نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و  مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: این میزان اعتبار نسبت به اعتبارات تخصیصی سال گذشته 20 درصد افزایش دارد که در زمینه‌های عمران و آبادانی مناطق شهری، روستایی و عشایری هزینه می‌شود.

وی افزود: اعتبار تخصیص داده شده برای 14 فصل و 41 برنامه اجرایی شهرستان است که بیشترین اعتبار به موضوع حمل و نقل و کمترین آن مربوط به فصل هواشناسی خواهد بود.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: امیدوارم با تلاش، هماهنگی و همدلی مسئولین و با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بتوانیم با سرلوحه قرار دادن این شعار و با مدیریت جهادی موجبات رضایت مردم و عمران و آبادانی شهرستان را فراهم سازیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر تلاش حداکثری مسئولان برای تحقق شعار امسال در شهرستان اندیمشک تصریح کرد: با هماهنگی های به عمل آمده برای هر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی در نظر گرفته شده که بنا به ضرورت و برای پیشبرد امور عمرانی به سیستم اداری شهرستان حوزه انتخابیه تزریق شود.

صید عیسی دارایی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که اعتبارات مورد نظر دستگاهی که متولی آن هستند به موقع تخصیص و در محل مورد نظر که مصوب شده است هزینه گردد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار