تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۴۲۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی بهبهان خبر داد ؛
کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر در بهبهان
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از کشف 68 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سیدنورالدین موسویان امروز اظهار کرد: مأمورین انتظامی این شهرستان در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 که از سوسنگرد به طرف شیراز در حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران این فرماندهی این خودرو را در یک تور بازرسی نزدیک کلانتری 11 متوقف کرده و مقدار 67 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و یک نفر متهم نیز در این ارتباط دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان یادآور شد: همچنین در ایست و بازرسی خیرآباد بهبهان نیز مأموران نیروی انتظامی از یکی از مسافران اتوبوس مسیر شیراز به اهواز مقدار یک کیلو گرم هروئین کشف کردند.

موسویان خاطرنشان کرد: متهمان این دو پرونده پس از تکمیل بازجویی و تحقیقات لازم، به همراه مستندات به دستگاه قضایی تحویل شدند.

وی تأکید کرد: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور تأمین امنیت مجدانه و به صورت شبانه‌روز در حال انجام وظیفه هستند و تمام تلاش خود را برای این مهم به کار می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان افزود: شهروندان نیز باید در این راه با پلیس همکاری کرده و هرگونه آمار و اطلاعات خود در ارتباط با فعالیت‌های مجرمانه را از طریق شماره تلفن 110 به نیروی انتظامی اعلام کنند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: بهبهان ، مواد مخدر
:
:
:
آخرین اخبار