تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۴۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انبوه‌سازان مسكن حمايت دولتي مي‌خواهند
رئيس انجمن صنفي انبوه‌سازان مسكن خوزستان از مسوولان استاني و دست‌اندركاران بحث ساخت و ساز خواستار وجود حمايت دولتي براي انبوه‌سازان شد.

سياوش ساعي‌فر اظهاركرد: در زمينه ارايه خدمات بيمه تأمين اجتماعي، دريافت ماليات‌هاي مستقيم، عوارض شهرداري، عوارض سازمان نظام مهندسي، انشعابات برق بايد به انبوه‌سازان كمك شود.

وي افزود: در حال حاضر ما به شدت در بخش ساخت و ساز با ركود مواجهيم و از سويي شاهد افزايش بي‌رويه قيمت مصالح ساختماني روبه‌رو هستيم.

ساعي‌فر تصريح‌كرد: اين مشكلات نشان‌دهنده اين است كه پروژه‌هاي ساختماني سودده نيستند و حتي برخي كه پروژه‌ها در شهر اهواز يا استان ضررده هستند و ساختمان‌سازان به دليل شرايط موجود قادر به ادامه كار ساخت و ساز نيستند.

وي عنوان‌كرد: بهبود وضعيت ساخت و ساز يك همت همگاني مي‌طلبد و نياز است براي تسهيل زمينه كار در بخش ساخت و ساز، دواير دولتي ما را حمايت كنند.

ساعي‌فر درباره شوراي فني استان گفت: يكي از وظايف اين شوراي 4 نفره، بومي‌سازي مقررات مالي ساختمان است كه متأسفانه اين شورا در طي سال‌هاي گذشته جلسه‌اي برگزار نكرده است و ما انتظار داريم كه اين شورا هرچه سريعتر تشكيل جلسه دهد.

وي با بيان اين‌كه وضعيت و مشكلات مربوط به برق در ساختمان در حضور معاونت عمراني استانداري و مديرعامل شركت توزيع برق اهواز مطرح شده است، خاطرنشان‌كرد: مديرعامل اين شركت مشكل بودجه را در بخش توسعه شبكه و نصب ترانس مطرح كرد و معاونت عمراني نيز از اين شركت خواست در زمينه بودجه اعلام برآورد كند تا بتوان بودجه موردنياز را تأمين كرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مسکن
:
:
:
آخرین اخبار