تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۶۴۳۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجموعه‌ورزشی‌شهدا در اختیار شهروندان‌آبادانی
مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان گفت: مجموعه ورزشی تازه تاسیس شهدای شهرداری با تصمیم شهردار آبادان در اختیار شهروندان آبادانی قرار گرفت.

محمود تیلا  افزود: 17 رشته ورزشی در راستای افزایش روحیه نشاط و تندرستی در بین شهروندان در مجموعه ورزشی تازه تاسیس شهدای شهرداری فعال می باشند.

وی اظهار کرد: بانوان علاقه مند به حضور در تمرینات می توانند روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت هفت تا 20 به مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شهرداری واقع در بلوار هسته ای مراجعه نمایند.

مدیر روابط عمومی شهرداری آبادان افزود: برای رفاه بانوان ورزشکار در هنگام انجام تمرینات، مهد کودکی در این محل به منظور نگهداری از کودکان با امکانات آموزشی و تفریحی راه اندازی شده است.

وی گفت: بانوان دوشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 10 و 30 دقیقه می توانند در این مجموعه فرهنگی ورزشی از مشاوره تغذیه رایگان بهره مند شوند.

وی افزود: دوره های آموزشی تغذیه، سلامت، ورزش و دیگر موضوعات مرتبط برای علاقه مندان نیز توسط اساتید در این محل انجام می شود.

تیلا با اشاره به رشته های ورزشی فعال در این مجموعه ورزشی اظهار کرد: آمادگی جسمانی، جودو، والیبال، دارت، بدمینتون، ووشو، هندبال، پیلاتس، ایروبیک کودکان، بسکتبال، شطرنج، کاراته، تنیس روی میز، فوتسال، یوگا، ایروبیک و تکواندو ورزش هایی هستند که در این سالن ورزشی آموزش داده می شوند.
:
:
:
آخرین اخبار