تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۳:۴۶
کد خبر: ۶۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
1000 ميليارد تومان سرمايه اداره راه شوشتر
معاون اداره كل راه و ترابري خوزستان گفت: اين اداره كل در شوشتر بيش از يك‌هزار ميليارد تومان سرمايه دارد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، جهانبخش اماني در جلسه كميته برنامه‌ريزي اين شهرستان با اشاره به اينكه سياست وزارت راه در سال‌هاي گذشته بر احداث بوده است، اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته در استان خوزستان پروژه‌هاي بسيار زيادي در بخش راه و ترابري هزينه شده است كه براي ماندگاري اين پروژه‌ها بايد اعتبار مناسبي در نظر گرفته شود تا اين سرمايه ماندگار و نگهداري شود.
وي با اشاره به اينكه اعتبارات در بخش راه در شهرستان شوشتر كم است، گفت: نگهداري سرمايه يكهزار ميليارد توماني نيازمند اعتبار بسيار زيادي است اين در حالي است كه در سطح شهرستان براي اين امر اعتبار مناسبي اختصاص نيافته است.
اماني با تاكيد بر اينكه در سطح شهرستان شوشتر پل بزرگ شطيط احداث شده است، افزود: اعتبار بسيار زيادي براي ساخت پل شطيط هزينه شده است و بايد براي تكميل اين پروژه اعتبار مناسبي اختصاص يابد.
همچنين در اين جلسه فرماندار شوشتر اضافه كرد: در سال جاري اعتبار مناسبي براي احداث جاده كوشكك در نظر گرفته شده است كه براي اجراي اين پروژه بايد اداره كل راه و ترابري وارد عمل شود.
حيدر نجفي با اشاره به اجراي پل شطيط شوشتر بيان كرد: احداث رمپ‌ها و لوپ‌هاي پل شطيط اعتبار بسيار زيادي نياز دارد كه تامين آن از عهده شهرستان خارج است و اداره كل راه و ترابري براي اين امر بايد چاره انديشي كند.
وي تاكيد كرد: پل شطيط شوشتر از افتخارات شوشتر به شمار مي‌آيد و تا كنون بيش از 230 ميليارد ريال براي اين پروژه اعتبار صرف شده است.
:
:
:
آخرین اخبار