تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۶۴۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی خوزستان:
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دائمی می‌شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: یکی از برنامه‌های اداره تعاون, دائمی کردن نمایشگاه عرضه مستقیم کالا است و در این کار مصمم هستیم.

هوشمند صفایی با بیان اینکه هدف از اجرای  این طرح کنترل التهاب بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها است اظهار کرد: سعی می‌کنیم چنین نمایشگاه ها را تداوم بدهیم و یکی از برنامه‌های اداره تعاون این است که نمایشگاه دائمی عرضه کالا در اهواز دایر کند.

وی افزود: قیمت‌ها در نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت،معدن، تجارت و اداره تعاون کنترل می‌شود و خوشبختانه همانطور که مردم اظهار نظر و استقبال کردند قیمت‌ها مناسب است به‌طوری که برخی کالاها با اختلاف قیمت 30 درصدی نسبت به بازار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: به اعتقاد من باید چتر حمایتی از مردم را در استان گسترده تر کنیم تا واقعا در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها آسیبی نببینند، مهم برای ما مردم هستند که با اجرای این طرح کمترین آسیب را ببینند و هم اینکه بازار را کنترل کنیم.

صفایی با اشاره به این که سال گذشته در شب عید و به فاصله دو ماه دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از طریق تعاونی‌ها داشتیم اضافه کرد: استقبال خیلی خوبی هم از این نمایشگاه‌ها شد و امیدواریم با اینگونه اقداماتی که مسئولان استان به ویژه در حوزه تعاون انجام می‌دهند بتوانیم آسیب‌پذیری مردم را در افزایش قیمت‌ها کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه یک از معضلات و مشکلات خوزستان بیکاری است که جوانان و خانواده‌های آنان و خود ما را هم  را نگران کرده است ادامه داد: الان حدود 300 هزار بیکار در خوزستان داریم که این رقم برازنده با توجه به قابلیت هایی که در استان هست برازنده خوزستان نیست.

صفایی از اجرای طرح پایش و سرشماری واحدهای نیمه تعطیل شهرک های صنعتی خوزستان خبرداد و عنوان کرد: قصد داریم به مشکلات آنها  رسیدگی و  واحدهای  نیمه‌تعطیل را دوباره فعال کنیم.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی خوزستان گفت: می خواهیم نقشه راهی را طراحی کنیم تا در زمان کوتاهی بتوانیم با راهکارهایی آنها را فعال کنیم که برای این کار اول باید نوع مشکلان آنها مشخص شود تا بعد از آن نسخه مناسب را برایشان بپیچیم و همه مسئولان هم در انجام این کار مصمم هستند.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بیان کرد : هدف دیگر ما به‌روزرسانی و به ظرفیت رساندن واحدهایی است که با 30 تا 40 درصد ظرفیت خود کار می کنند در حالیکه از امکانات کامل استفاده می‌کنند.
:
:
:
آخرین اخبار