تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۶۴۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوری سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در شوش
فرماندار شهرستان شوش از جمع آوری سرعت گیرهای غیر استاندارد از سطح خیابانها و معابر شهری خبر داد.

رضا نجاتی در نشست شورای ترافیک این شهرستان افزود:سرعت گیر های غیر استاندار در سطح خیابانهای شهر شوش مشکلات عدیده ای برای رانندگان وسایل نقلیه موجب شده که لازم است در اسرع وقت این موضوع در اولویت کاری شهرداری قرار گرفته و نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

وی اولویت کاری شورای ترافیک را شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی و ساماندهی ترافیک شهری دانست و افزود:اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه ترین زمان بیانگر اثر گذار بودن مصوبات این شوراست.

فرماندار شوش اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک را ضروری دانست و تاکید کرد: دستگاههای اجرایی باید برای حل مشکل ترافیک این شهر تلاش و برنامه ریزی داشته باشند چرا که مسئولیت حل مشکلات ترافیکی مختص به یک اداره یا نهاد خاص نبوده بلکه مشارکت و همکاری همگان را می طلبد.

وی با انتقاد از نگاه بخشی و یک سویه به مشکلات ترافیکی شهر گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی عضو شورای ترافیک در بهبود مسائل ترافیکی مهم و اثر گذار است.

فرماندار شوش در خاتمه از عملکرد اعضای شورای ترافیک بویژه شهرداری شوش به خاطر خط کشی معابر شهری ، لکه گیری و آسفالت خیابان های سطح شهر و ساماندهی سرعت گیرها تجلیل کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
0
1
اگراین سرعت گیرها رو در سطح شهر بردارند ودرعوضش فرنگ سازی کنند خدا پدرمادرتان رو بیامرزد...
:
:
:
آخرین اخبار