تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۴۴۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:
عدالت ویژگی اصلی حاکمیت امام زمان است
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: عدالت ویژگی اصلی و بارزترین نشانه حاکمیت امام زمان (عج) است که با ظهور آن حضرت به معنای واقعی تحقق پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی صبح امروز در مراسم جشنی که به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) در مهدیه صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، گفت: عدالت ویژگی اصلی و بارزترین نشانه حاکمیت امام زمان (عج) است که با ظهور آن حضرت به معنای واقعی تحقق پیدا خواهد کرد و کسانی که در این جشن‌ها شرکت می‌کنند نیز به دنبال منادی بزرگ عدالت هستند.

وی افزود: روز ظهور امام زمان (عج) روزی است که بندگان صالح خداوند بر روی زمین حکومت می‌کنند و خداوند متعال مصداق بارز حاکمیت عدل را به نحوی اراده کرده است که با ظهور حضرت حجت (عج) عملی خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان عنوان کرد: حاکمیت عدل از دشوارترین و سخت‌ترین مسائلی است که بشر به دنبال آن است و آن‌هایی که منافع‌شان در بی‌انصافی، ظلم و بی‌عدالتی است در مقابل عدالت مقاومت می‌کنند.

شفیعی ویژگی اصلی حکومت امام زمان (عج) را برقراری عدالت عنوان کرد و ادامه داد: عدالت محبوب است و همه آن را دوست دارند اما دشمنان قسم خورده‌ای هم دارد که آن‌ها به حق خودشان قانع نیستند و به دلیل همین دشواری و سختی‌های برقراری عدالت است که در برابر آن مقاومت کرده و از برپا شدن این حکومت هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: همه آن‌هایی که به دنبال ظهور حضرت مهدی (عج) هستند و به نوعی خود را منتظر می‌نامند باید عدالت را از خود و در خانواده و جامعه‌ای که زندگی می‌کنند، شروع کرده و هر کسی باید به تناسب جایگاه و شخصیتی که دارد عدالت را هم رعایت کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان عنوان کرد: مسئله عدل و اجرای عدالت کار بسیار دشواری است که و از آن جایی که از اراده بشر خارج است و حاکمیت مطلق عدالت ممکن نیست به همین دلیل نیز عدالت یکی از ویژگی‌های اصلی حکومت حضرت حجت (عج) خواهد بود.

شفیعی افزود: جشن میلاد امام زمان (عج) در حقیقت جشن عدالت‌خواهی تمامی انسان‌های آزاده‌ای است که منتظر ظهور این منجی و نجات دهنده بشر هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار