تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۶۴۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله حیدری:
ظهور امام زمان(عج) نیازمند بسترسازی است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار فرج به معنای اخلاق خانواده و جامعه است و تحقق آن نیازمند بسترسازی است.

آیت‌الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین سه شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان هندیجان در سخنانی اظهار کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهیدان شایسته تکریم هستند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه ملت ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی از خون و ایثارگری همین شهدا است : احترام و حرمت به شهدای والامقام باید به شکل جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی 8 ساله همه شاهد بودیم امام شهدا و رزمندگان و ایثارگران قدم در راهی گذاشتند که برای ظهور آقا امام زمان بود.

وی با اشاره به روایت‌های مختلف در خصوص ظهور امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: در روایت گفته شده قومی از شرق برمی‌خیزد برای ظهور امام زمان و رهبری قیام را علیه ستمکاران و حق مردم مظلوم را از مشرکان خواهد گرفت.

امام جمعه موقت اهواز افزود: این انقلاب به امام زمان منتهی می‌شود.

آیت‌الله حیدری ادامه داد: ما باید قدر شهدا را بدانیم برکت این نظام و انقلاب از خون همین شهدا ریشه گرفته است.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در جهان اسلام اظهار داشت: بیداری ملت مسلمان جهان از رهنمودهای امام راحل و مردم ایران سرچشمه گرفته است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز انقلابات ملت‌های اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به موضوع زمان ظهر امام عصر(عج)گفت: کسی نمی‌تواند بگوید امام زمان کی ظهور خواهد کرد.

آیت الله حیدری در ادامه سخنان خود به وضعیت شهرستان هندیجان اشاره کرد و گفت: شهرستان هندیجان با بیش از 137 شهید و ایثارگر فاقد مصلای نماز جمعه و حوزه علمیه برادران است.

وی ادامه داد: از فرماندار و شهردار و شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان و استان خوزستان می‌خواهیم که در کنار قبور شهدای گمنام بستر مناسبی است تا حوزه علمیه و نماز جمعه را تاسیس کرده و در اختیار مردم ولایت مدار و شهید پرور قرار دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار