تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۶۴۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل پالایشگاه آبادان :
آبفا مسئول تمام انشعابات آب مناطق‌قدس‌و بهار آبادان است
مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت: مسئولیت تمام انشعابات آب مناطق کوی قدس و بهار آبادان با آبفا است و هیچ مسئولیتی متوجه شرکت نفت آبادان نیست.

حبیب‌الله ابوالحسینی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی از مناطق آبادان که در حوزه شرکت پالایش نفت بودند در سال‌های اخیر به مردم ساکن در آنها واگذار شده اما با وجود این موضوع همچنان مردم از این شرکت خدمات آب و برق می‌گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پالایش نفت آبادان برای یکنواخت کردن خدمات‌رسانی و کاهش تصدی‌گری شرکت در این زمینه، با قبول هزینه تامین انشعابات آب و حتی برق و پرداخت مبالغ قابل توجه عملا مسئولیت اداره این خدمات را به مسئولان شهری واگذار کرده داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: در سال 88 بالغ بر 13 میلیارد تومان و در سال گذشته نیز 8 میلیارد تومان برای جداسازی انشعابات منازل مناطق واگذار شده به شرکت آب و فاضلاب استان پرداخت شده و در واقع شرکت پالایش نفت آبادان هیچ مسئولیتی در قبال موضوع تامین آب این مناطق دیگر ندارد.

وی افزود: برای کمک به شهر و به ویژه شهروندان، پالایشگاه بالاتر از تعهدات خود عمل کرده و معلوم نیست چرا برخی‌ها هنوز فکر می‌کنند شرکت نفت آبادان باید پاسخگوی خدمات‌رسانی به تمام مناطق شهر باشد.

ابوالحسینی گفت: شرکت پالایش نفت آبادان برای کمک به حل مشکلات مردم و شهر هر چه در توان داشته انجام داده و در این خصوص از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: تمام شبکه مناطق واگذار شده شهری از شرکت نفت آبادان جداسازی شده و مشکلات و یا قطعی احتمالی آب در این مناطق هیچ ارتباطی با پالایشگاه آبادان ندارد.

وی با اشاره به قطعی آب کوی قدس و بهار افزود: قطعی آب در این مناطق ناشی از مشکلات آبفا است و هیچ ارتباطی به پالایشگاه ندارد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب همه دستگاه‌های اجرایی شاهد مشکلات شهر و عمران و آبادانی آبادان باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار