تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۴۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افشین یا دقیقی؛ کدام آبی پوش می‌شود؟
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «از امیر قلعه نویی ممنونم که همیشه به من لطف داشته و می دانم فوتبالم را قبول دارد.»

به گزارش سخن: افشین درباره پیشنهادش از باشگاه استقلال گفت: «دوست دارم در فولاد بمانم اما از امیر قلعه نویی ممنونم که همیشه به من لطف داشته و می دانم فوتبالم را قبول دارد. من فوتبالم را در فولاد شروع کردم و حالا که تیم قهرمان شده دوست دارم بمانم اما ممکن است به توافق نرسم. اگر با فولاد توافق نکردم پیشنهادهای دیگر را بررسی خواهم کرد و با استقلال مذاکره می کنم.»

سعید دقیقی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی از این تیم جدا شد. او با پیشنهادهایی از استقلال تهران، نفت تهران و پیکان روبروست و به احتمال زیاد سال آینده در یکی از این تیم ها بازی خواهد کرد.

مسئولان استقلال دیروز (چهارشنبه)‌ چند بار با دقیقی تماس گرفته‌اند و قرار است این بازیکن در تهران با آبی‌پوشان تهرانی مذاکره کند.

دقیقی با تایید خبر پیشنهاد استقلال اظهار داشت: «علاوه بر استقلال از تیم‌های نفت و پیکان پیشنهاداتی دارم که تا چند روز آینده تصمیمم را در مورد تیم آینده‌ام خواهم گرفت و فعلا تصمیم خاصی ندارم.»

وی در خصوص جدایی اش از تراكتورسازی گفت: «به هواداران تراکتورسازی می‌گویم که اگر مشکلات خانوادگی‌ام نبود حتما در تراکتورسازی باقی می‌ماندم.»
:
:
:
آخرین اخبار