تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۴۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل مشکلات مالی ؛
تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه از لیگ برتر کنار گذاشته شد
سرپرست تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه گفت: تیم ما به علت مشکلات مالی از ادامه لیگ برتر باشگاهای کشور کنار گذاشته شد و به دسته یک سقوط کرد.

زهره محمدی امروز اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی و عدم توانایی حضور در مسابقات خارج از خانه، از مسابقه با دو تیم پرسپولیس تهران و نوشهر بازماندیم.

وی افزود: به همین دلیل سازمان لیگ فوتسال بانوان کشور بازی با دلیجان را لغو کرد که همین مسئله موجب کنار گذاشته شدن از جدول مسابقات و سقوط تیم دانیال ایذه به لیگ دسته یک شد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان دانیال ایذه خاطرنشان کرد: تیم ما در این دوره از مسابقات تنها با هشت بازیکن در مقابل حریفان خود حاضر می‌شد که همین موضوع باعث شد این بازیکنان تا انتهای لیگ از نظر جسمانی با مشکل مواجه شده و توانایی لازم را برای ادامه کار نداشته باشند.

محمدی با انتقاد و گلایه از برخی مسئولان شهرستان ایذه، ادامه داد: مشکلات مالی، نبود خوابگاه و امکانات مناسب در شهرستان مانعی برای جذب بازیکنان غیربومی است که این کمبودها سقوط تیم به لیگ‌های دسته پایین‌تر را قطعی می‌کند.

وی اضافه کرد: از رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و یکی از خیران به خاطر حمایت‌های خود از تیم دانیال ایذه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم دیگر مسئولان این شهرستان نیز اندکی به ورزش این شهر توجه داشته باشند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
0
0
سلام
بازیکنان تیم دانیال ایذه از لحاظ تکنیکی بازیکنان شایسته ای هستند و اکثراً هم کم سن و سال و دانش آموز بودن
پشتکار و تلاش بسیار عالی هم دارن
کاش این تیم یک اسپانسر خوب داشته باشه من از نزدیک شاهد مشکلات مالی که شرایط روحی و روانی مربی و بازیکنان رو تحت تاثیر قرار می داد بودم
کاش در استان خوزستان به این دسته از ورزشکاران عزیز و گران قدر بهای بیشتری داده شود.
چرا که بهترین بازیکن حال حاضر فوتسال بانوان کشور از همین شهر به ورزش کشور معرفی شده است.

به امید حضور دوباره تیم دانیال ایذه در لیگ برتر
:
:
:
آخرین اخبار