تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۶۴۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
کشاورزان در استقلال کشور نقش کلیدی دارند
امام جمعه دزفول گفت: کشاورزان در استقلال کشور نقش کلیدی دارند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: نیمه شعبان ظرفیتی بوده که باید در جهت و سمت و سوی جامعه مهدوی از آن سود برد.

وی افزود: در فرهنگ مهدویت دو عنصر کلیدی و اساسی وجود دارد که یکی عنصر کمال‌خواهی بوده که نسبت به وضع موجود راضی نیست و عنصر دیگر عشق و علاقه مسلمانان به وضع مطلوب است که جامعه را به سوی کمال هدایت کرده و در آن آرامش و آسایش و اخلاق حاکم است و انتظار حرکت دارد و ساکن نیست.

خطیب جمعه دزفول خاطرنشان کرد: منتظر واقعی کسی است که به جلو حرکت کرده و اکتفا به وضع موجود نکرده و اعتراض به وضع موجود و اصرار برای رسیدن به وضع مطلوب، دیدگاه فرهنگی مهدویت است.

قاضی دزفولی به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: کشاورز در استقلال کشور نقش کلیدی داشته و با توجه به اقتصاد مقاومتی جا دارد در زمینه کشاورزی از سوی مسئولان توجه ویژه‌ای شود تا شعار سال تحقق پیدا کند.

وی تأکید کرد: باید مسئولان ظرفیت‌های کشاورزی را به خوبی شناخته و صنایع تبدیلی را ایجاد کرده و اشتغال را افزایش داده و ظرفیت‌های کشاورزی را بهینه‌سازی کنند.

امام جمعه دزفول در ادامه به جنایت‌های گروه داعش در کشور عراق اشاره کرد و گفت: حمله گروه فاسد و خائن داعش به عراق و عتبات عالیات نتیجه مقاومت و پیروزی ملت سوریه است و به تلافی شکست آنها در سوریه صورت گرفته است.

قاضی دزفولی همچنین با اشاره به سفر اخیر امیر کویت به ایران، اظهار کرد: امیر کویت در ملاقات با مقام معظم رهبری به رئیس جمهور ما گفت که اگر کشورهای اسلامی حرف‌های مقام معظم رهبری را گوش می‌دادند اروپا باید در مقابل کشورهای اسلامی زانو می‌زد و من به شخصه در دیدار با رهبری فهمیدم مسلمان واقعی یعنی چه و صلابت و قاطعیت و شجاعت ایشان در دنیا در هیچ رهبری وجود ندارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار