تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۴۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار زیدون:
شبکه داخلی آب روستایی بخش جنوبی نیازمند تامین اعتبار است
بخشدار زیدون گفت: شبکه داخلی آب روستایی بخش جنوبی نیاز به مطالعه و تامین اعتبار دارد.

آرمین ساعد امروز با تاکید بر اینکه شبکه داخلی آب روستایی بخش جنوبی نیاز به مطالعه و تامین اعتبار دارد اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات قطعی آب در روستاهای بخش جنوبی زیدون عدم داشتن بانک اطلاعات و مطالعات اصولی توسط مدیران قبل بوده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای اساسی به منظور رسیدن به راه حل، داشتن آمار و اطلاعات صحیح است که متاسفانه به دلیل کارکرد سنتی و سلیقه‌ای توسط مدیران گذشته و عدم وجود طرح و برنامه و اطلاعات دقیق، امروز با این مشکلات مواجه هستیم.

بخشدار زیدون بیان کرد: فرسودگی خطوط انتقال آب  شبکه‌های بخش جنوبی، قطعی برق و انشعابات غیرمجاز و توزیع ناعادلانه آب در روستاها از عوامل اصلی وجود مشکلات آبرسانی برخی از روستاهاست.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌های میدانی به عمل آمده با مدیران آبفار شهرستان و بخش و همفکری با شوراها باید اعتبارات لازم جهت مطالعات اولیه اصولی شبکه انتقال آب روستاهای بخش جنوبی و شمالی زیدون برداشته شود.

ساعد اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته انشعابات غیرمجاز شناسایی شده است و شکستگی‌های خطوط لوله انتقال در زمان بندی انجام و حل و فصل خواهد شد.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم در این عرصه باید جهادی باشد و نیاز است مدیران استان به این مهم که آب یکی از نیاز‌های ضروری و حیاتی منطقه است توجه بیشتری داشته باشند.

بخشدار زیدون افزود: تامین آب شرب سالم و بهداشتی به مردم روستایی باید در دستور کار قرار گیرد و تلاش مضاعف برای رفع کمبودها و لزوم خدمت به مردم با هدف تامین رفاه و آسایش مردم مورد تاکید مسئولان است.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع تامین آب شرب روستاها، نخستین اولویت کاری مطالعه و شناسایی و تعویض خطوط فرسوده لوله آب روستایی است که باید با قید فوریت این مهم انجام شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: زیدون ، بخشدار زیدون
:
:
:
آخرین اخبار