تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۴۶۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس عشیره خنافره در شادگان:
هفته وحدت بهترین فرصت برای هم‌گرایی اقوام و طوایف است
رئیس عشیره خنافره در شادگان گفت: هفته وحدت، بهترین فرصت برای هم‌گرایی اقوام، طوایف، زبان‌ها، فرهنگ‌ها، تحکیم وحدت و زدودن اختلاف‌ها و مقابله با توطئه‌های تفرقه‌افکنانه است.

شیخ عادل سالمیان امروز با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت، هفته یکپارچگی ملت ایران بر محور« ولایت فقیه»، بهترین فرصت برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی افزود: روز دوازدهم ربیع‌الاول به روایت مشهور بین برادران اهل سنت روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) است و به روایت مشهور بین شیعیان روز هفدهم ربیع‌الاول روز ولادت آن حضرت است.

شیخ عشیره خنافره ادامه داد: از ابتدای انقلاب بین این دو روز به عنوان هفته وحدت، نام‌گذاری شد و این نام‌گذاری اقدام مناسبی برای تقویت وحدت بین مسلمانان و ناکام گذاشتن دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه است.

سالمیان، میلاد حضرت رسول (ص) و هفته وحدت را یک رمز و نماد اتحاد بین مسلمانان عنوان کرد و افزود: ولادت پیغمبر اعظم (ص) صرفاً یک واقعه تاریخى نیست، بلکه یک حادثه‌ تعیین‌کننده و نعمتی بزرگ برای بشریت و مسلمانان است.

وی در پایان، مهم‌ترین پیام هفته وحدت را وحدت بین ملت‌های مسلمان دانست و گفت: این وحدت و همدلی سبب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود، چراکه هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است و بزرگداشت هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار