تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۴۶۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی دروازه‌بانان فولاد:
نظر اسكوچيچ جذب گلر داخلي است
مربی جدید دروازه‌بانان تیم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد اولويت اين باشگاه براي جذب دروازه‌بان، گزينه‌هاي داخلي است و صد درصد فولاد گلر خوبي جذب خواهد كرد.

جهانبخش داراب‌پور در ابتدا درباره جدایي‌اش از تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه من هنگامی که در باشگاهی کار می کنم، مشکلی به وجود نمی آورم. باشگاه استقلال خوزستان با وجود اینکه سه چهار سال از عمر آن می گذرد، باشگاه خیلی خوبی است و مدیران و مربیان بسیار خوبی دارد. به هر حال من به دلیل یکسری مسايل شخصی از این باشگاه جدا شدم ولی هیچ موقع ارتباطم را با آن‌ها قطع نمی کنم.

وي که روز گذشته (شنبه) برای یک فصل با فولادخوزستان قرارداد همكاري منعقد کرد، ادامه داد: زمانی که باشگاه فولاد متوجه شد که من از باشگاه استقلال خوزستان جدا شده‌ام، با من برای کار در فولاد صحبت کردند و من هم پذیرفتم. من در گذشته نيز هشت سال در این باشگاه کار کرده بودم.

داراب‌پور در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که فولاد سوشا مکانی را که عملکرد بسیار خوبی در اين تيم داشت، از دست داده است،‌ چه برنامه‌اي براي جذب جايگزيني مناسب داريد؟ عنوان کرد: زمانی که یک دروازه‌بان مانند مکانی که سابقه ملی‌پوش بودن را هم دارد، از تیم جدا می شود، ما باید دروازه بانی جذب کنیم که تراز اول باشد، چرا که می خواهیم در سه جام بجنگیم و باید گلری داشته باشیم که به مشکل بر نخوریم.

وي درباره نظر سرمربي تيم در اين زمينه گفت: نظر اسکوچیچ این است که ما دروازه بان داخلی جذب کنیم و البته احیانا اگر نتوانستیم گلر داخلی جذب کنیم، در نهایت یک دروازه‌بان خارجی می‌گیریم.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به اين سوال که شنیده می‌شود فولاد با رحمان احمدی ملی‌پوش سپاهان وارد مذاکره شده است، گفت: فکر نمی کنم به این صورت باشد و من در جریان این موضوع نیستم.

وي خاطر نشان کرد: باشگاه فولاد برای جذب بازیکن در حال انجام کارهای خود است و این در حالی است که هواداران فکر می کنند باشگاه کاری برای جذب بازیکن انجام نمی دهد که به این صورت نیست. فولادخوزستان صد درصد امسال دروازه بان خیلی خوبی جذب خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار