تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۴۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خبر داد ؛
قول مساعد برای احداث پتروشیمی در هندیجان
فرماندار هندیجان گفت: حمایت از احداث پتروشیمی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اصل توسعه صنایع پایین دستی از موارد مطرح شده در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود.

احمد جعفری‌نسب امروز خبر از دیدار با کاوه معراجی معاون امور زیربنایی مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری داد و اظهار کرد: در این دیدار مشکلات موجود در روستاهای شهرستان هندیجان و ضرورت رفع کمبود آب در این روستاها بازگو شد و معاون رئیس جمهور تخصیص اعتبار در خصوص تکمیل ایستگاه پمپاژ و اعطای تانکر آبرسانی جهت رفع مشکلات شهرستان هندیجان را در اولویت قرار داد.

وی در ادامه همچنین از دیدار با مدیر عامل صنایع پتروشیمی ایران گفت و افزود: در این دیدار نیز خواستار عضویت این شهرستان در شوراهای راهبردی پتروشیمی شدیم.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با عباس شعری‌مقدم معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران نیز دیداری داشتیم و مشکلات شهرستان هندیجان را مطرح و مورد بررسی قرار دادیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های شهرستان هندیجان، محرومیت و نبود اشتغال در شهرستان را از عمده مشکلات این شهرستان دانست و توجه مسئولان پتروشیمی در خصوص ایجاد پتروشیمی و صنایع پایین دستی را خواستار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان عنوان کرد: در این دیدار از مدیرعامل صنایع پتروشیمی عضویت این شهرستان در شوراهای راهبردی پتروشیمی جهت توجه به امور زیربنایی و عمران شهری این شهرستان را خواستار شدیم.

وی بیان کرد: معاون وزیر نفت نیز در این نشست با اشاره به نزدیک بودن شهرستان هندیجان به صنایع پتروشیمی تاکید کرد که مساعدت‌های لازم را به این شهرستان خواهد کرد.

جعفری‌نسب تصریح کرد: حمایت از احداث پتروشیمی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اصل توسعه صنایع پایین دستی از دیگر موارد مطرح شده در نشست فوق بود که به آن بسیار امیدوار هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار