تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۴۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
سرمایه‌گذاران‌در شوش مورد حمایت قرارمی‌گیرند
فرماندار شوش از ارائه تسهیلات و خدمات به سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت:سرمایه گذاران در بخش های مختلف در شوش مورد حمایت قرار می گیرند.

رضا نجاتی در جریان بازید از طرح های در دست اجرا در این شهرستان همچنین ضمن هشدار به دستگاههای اجرایی این شهرستان اظهار داشت: با هر فرد یا دستگاه اجرایی که برای سرمایه گذاران در شهرستان شوش کارشکنی کند برخورد قاطع خواهد شد.

وی با تشریح ظرفیت های شهرستان شوش در بخش های مختلف به ویژه در بخش کشاورزی بر ضرورت حمایت همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید کرد و گفت:دستگاههای اجرایی با ارائه تسهیلات ، بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری در این شهرستان کنند.

فرماندار شوش با بیان اینکه سپرده های مردم در بانک ها نباید در بانک ها بلوکه شود بلکه باید این سرمایه ها در جهت تولید، صنعت و اشتغال بکار گرفته شود از بانک ها خواست در ارائه تسهیلات به بخش تولید و اشتغال مانع تراشی نکنند.

نجاتی در ادامه افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل را گامی مهمی در اعتماد سازی برای مردم به منظور تشویق آنان برای مصرف کالای ایرانی دانست و اظهار کرد: اگر در تولید کالای ایرانی، کیفیت مورد توجه قرار گیرد شاهد رونق کسب و کار و تولید در کشور خواهیم بود.

وی در خاتمه با بیان اینکه توسعه بدون پیوست فرهنگی نتیجه بخش نخواهد بود افزود: اقتصاد و فرهنگ جز با عزم ملی و مدیریت جهادی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار