تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۴۷۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جماعتی: تمايل داشتم در فولاد بمانم
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تمديد قرارداد با اين تيم گفت: خودم را مدیون فولاد می‌دانم و دوست داشتم که امسال هم در خدمت این تیم باشم که به این صورت هم شد و قراردادم را تمديد كردم.

مهرداد جماعتی درباره تمدید قراردادش با فولاد، اظهارکرد: من بچه خوزستان هستم و از کودکی هم تیم فولاد را دوست داشتم.

وی ادامه‌داد: من از ابتدا در فولاد رشد پیدا کردم و موفق هم بوده‌ام. فوتبالم را مدیون فولاد می دانم و دوست داشتم که امسال بازهم باتوجه به مدیریت خوب آقای دهکردی، در خدمت این تیم باشم و به همین دلیل برای ادامه همکاری در فصل آینده به باشگاه رفتم که به توافق هم رسیديم و روز گذشته نیز قراردادم را تمدید کردم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که شما پیشنهادهایی از ساير تیم‌ها نيز داشتید، آیا به آن گزینه‌ها هم فکر كرديد؟ گفت: من یک سال توافقی ديگر هم با فولاد داشتم. چند پیشنهاد خیلی خوب از تیم‌های دیگر نيز داشتم ولی خواست خودم این بود که ابتدا با باشگاه فولاد صحبت کنم و ببینم شرایط به چه صورت است. اولویت خودم با فولاد بود و خوشبختانه هم که روز گذشته با دهکردی صحبت کردم و به توافق نيز رسیدم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر شما فولاد در فصل جديد می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟ عنوان‌کرد: فکر می‌کنم 80، 90 درصد تیم سال گذشته‌مان را داریم، البته یکی دو نفر از بازیکنان‌مان از تیم جدا شدند و امیدوارم که باشگاه بتواند جایگزین خوبی برای آن‌ها داشته باشد. مطمئن هستیم که باتوجه به پتانسیل بازیکنان‌مان، می‌توانیم نتیجه بگیریم و از قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

جماعتی همچنين درباره حضور اسکوچیچ در فولاد گفت: روز گذشته او را در باشگاه دیدم. فردی با شخصیت، جوان و بسیار خوب است و فکر می‌کنم در فصل پیش‌رو بتوانیم با این مربی و تیم، مانند سال گذشته موفق شویم.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش ديگري درخصوص عدم حضور در جام جهاني همراه با تيم‌ملي خاطرنشان‌کرد: به هر حال قسمت نبود و این نظر کی‌روش بود که من در اين رقابت‌ها همراه با تیم‌ملی نباشم. من به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم و برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و دعا می‌کنم که تیم‌ملی بتواند موفق باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار