تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۴۷۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادیبی عنوان کرد:
راه اندازی ورزش‌های شامگاهی در آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از فعال سازی کمیته نشاط اجتماعی با محوریت این اداره خبر داد.

پیمان ادیبی گفت: 11 فعالیت به منظور ایجاد نشاط در میان مردم برای این کمیته طراحی و تدوین شده است.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای ایجاد نشاط و شادمانی در میان شهروندان و بالا بردن سطح سلامت جامعه به لحاظ روحی، روانی و تندرستی انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان اظهار کرد: در این راستا برگزاری همایش های پیاده روی و برگزاری مسابقات کارکنان دولت در دستور کار این کمیته قرار دارد.

ادیبی با اشاره به شروع فصل گرمای طاقت فرسا در این منطقه تصریح کرد: طی هماهنگی که با رئیس هیات ورزش های همگانی(شهردار) انجام شد قرار شد تا برنامه " ورزشهای شامگاهی " را به جای ورزش صبحگاهی فعال سازی و آغاز کنیم.

به گفته وی شب ها به دلیل کاهش تابش نور خورشید از شدت گرمای هوا نیز کاسته می شود و بر این اساس می توان ورزشهای شامگاهی ویژه آقایان و بانوان را ساماندهی و فعال کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان یادآور شد: 57 پایگاه اعم از فضاهای ورزشی، استخرها و باشگاه های زیر مجموعه این اداره برای بهره وری مطلوب دانش آموزان از اوقات فراغت خود، در اختیار ستاد اوقات فراغت شهرستان قرار داده شده است.

ادیبی ابراز امیدواری کرد تا به منظور ارتقاء باورهای مردمی به هویت دینی با استفاده از روحانیون و توان رسانه ها اعم از نوشتاری، دیداری و شنیداری شهر بکوشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار