تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۴۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعدون زاده خواستار شد:
با تخصیص اعتبارات بیشتر مناطق محروم را از فشارخارج کنیم
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص اعتبارات بیشتر به مناطق محروم به ویژه روستاها آنان را از فشار، محرومیت و استضعاف خارج کنیم.

جواد سعدون زاده افزود: متاسفانه پولی که به شهر تزریق می شود صرف کاری های ظاهری می شود و مناطق حاشیه ای فراموش می شوند.

وی اظهار کرد: اگر انگیزه برای رفع مشکلات مردم مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر نباشد در حقیقت آنان را نسبت به نظام بی اعتماد کرده ایم.

نماینده مردم آبادان در مجلس با ابراز تاسف از اینکه هماهنگی مناسب و خوبی میان دستگاههای اجرایی شهر وجود ندارد، تصریح کرد: باید یکدیگر را در جذب اعتبارات و سر و سامان دادن به وضعیت شهر کمک کنیم.

سعدون زاده یادآور شد: ضرر نبود هماهنگی و همراهی میان دستگاههای اجرایی متوجه مردم خواهد بود، از مدیران می خواهم که در مقابل یکدیگر قرار نگیرند و در صدد همپوشانی یکدیگر باشند.

وی گفت: در یک حرکت در سال 93، 22 میلیارد تومان به مقدار بودجه سالانه افزوده شد و این یک حرکتی بود که نمایندگان انجام دادند و کل کشور از این حرکت نفع بردند.

نماینده مردم آبادان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید نگاه های ما نسبت به یکدیگر محبت آمیز و دوستانه باشد، افزود: رفتار مسئولینی که پشت میز ادارات نشسته اند باید با ارباب رجوع به ویژه قشر جوان به گونه ای باشد و به نحوی با آنان برخورد و رفتار کند که به نظام و کارآمدی آن اعتماد پیدا کنند.

سعدون زاده خطاب به مسئولان تصریح کرد: بگذارید اتفاقات خوب در شهر رخ دهد، نرخ باروری و رشد جمعیت باید در شهر افزایش یابد، جمعیت آبادان در حال کاهش است و باید بیشتر از این به موضوع دقت نظر و رسیدگی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا در سایه همدلی، تعامل و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی شهر شاهد رشد جمعیتی، توسعه و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی در شهر باشیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار