تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در اهواز
در این اجلاس 750 مهمان حضور خواهند داشت که 60 نفر از این مهمانان از کشورهای دیگر هستند لذا باید از این زمان مقدمات اسکان و رفت و آمد این مهمانان اندیشیده شود
اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی با حضور 60 مهمان خارجی در اهواز برگزار می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان شامگاه گذشته در ستاد برگزاری اجلاس بین المللی خادمین حسینی که در معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: مسئولان کمیته برگزاری این اجلاس منصوب و این افراد فعالیت های خود را در راستای آماده سازی مقدمات این برنامه بزرگ آغاز کرده اند.

فرج الله خبیر افزود: زمان بندی اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی به دلیل متقارن بودن با ماه محرم دچار تغییراتی شده به گونه ای که روز 21 مهر ماه مقدمات اولیه مانند، پذیرش و اسکان مهمانان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به آغار اجلاس در روز 23 مهر ماه اظهار کرد: روز پنجشنبه 24 مهر ماه نیز مراسم اختتامیه این اجلاس در مصلای اهواز برگزار خواهد شد.

خبیر تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید به این نکته توجه کنند که در طراحی پوستر و بنرهای این اجلاس از نمادهای استان نیز استفاده شود.

علی رحم علیزاده دبیر اجرایی این اجلاس نیز با حضور در این ستاد عنوان کرد: پوستر و فراخوان این اجلاس با استفاده از نمادهای بومی خوزستان طراحی و به بیشتر استان های کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدا مبنا بر این گذاشته شد که این پوستر با حضور استاندار خوزستان رونمایی شود که این امر محقق نشد.

دبیر اجرایی اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی اظهار کرد: در مراسم اصلی اجلاس تمبری به عنوان یادبود با حضور معاونان سازمان پست و میراث فرهنگی کشور رونمایی خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه پوستر اصلی برنامه با استفاده از نماد های بومی و تحت نظر رئیس سازمان صدا و سیما طراحی خواهد شد، گفت: در این اجلاس 750 مهمان حضور خواهند داشت که 60 نفر از این مهمانان از کشورهای دیگر هستند لذا باید از این زمان مقدمات اسکان و رفت و آمد این مهمانان اندیشیده شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان نیز با حضور در این ستاد عنوان کرد: ما اطلاعات و منابع بسیاری از نوع برگزاری مراسم های محرم در اختیار داریم به همین منظور پیشنهاد می دهیم از این اطلاعات که در قالب عکس و فیلم هستند به صورت یک نمایشگاه در روز برگزاری اجلاس استفاده شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار