تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۶۴۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح نهضت آسفالت در شوش اجرا می شود
شهردار شوش از اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام مناطق شهری خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تمام خیابان های اصلی و فرعی شهر شوش آسفالت می شود.

یوسف زمانی اصل روز سه شنبه گفت: عملیات روکش و اجرای آسفالت معابر شهری یکی از اولویت های شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان بوده که به صورت شبانه روزی در دست اجراست.

وی ساماندهی معابر و خیابانهای شهر را یکی از مطالبات جدی شهروندان از شهرداری عنوان کرد و افزود:یکی از مهمترین ویژگی های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر شهری است که تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد.

شهردار دزفول دلیل عمده خرابی معابر و خیابانها ی سطح شهر را فرسودگی و حفاری گسترده سازمانها و دستگاههای خدماتی عنوان کرد و افزود:حفاری گسترده برای اجرای طرح فاضلاب موجب وارد آمدن خسارت جدی به زیر ساخت های شهری شده ضمن اینکه طی چند سال گذشته اقدامی برای ترمیم و آسفالت خیابانهای شهر شوش صورت نگرفته که نارضایتی شهروندان را موجب شده است.

زمانی اصل گفت: شهرداری شوش در دوره مدیریت جدید در شش ماهه گذشته اولویت خود را به زیبا سازی منظر شهری و توسعه فضای سبز متمرکز کرده و در این راستا طرح نهضت آسفالت را در راستای روکش آسفالت خیابانها و معابر شهری با خرید 550 تن قیر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال شروع نمود.

شهردار شوش گفت:عملیات آسفالت از خیابان امام خمینی (ره) ، مسکن مهر فرهنگیان ، خیابان شهید رجایی ، شهرک دانیال ، جاده کندرو مجاور بیمارستان نظام مافی و بلوار شهدا آغاز شده و در ادامه کلیه معابر و خیابانهایی که نیاز به روکش و ترمیم دارند آسفالت می شود.

وی اظهار داشت:تاکنون 63 هزار متر مربع از خیابانهای شهر شوش لکه گیری و یا آسفالت شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار