تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۴۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان:
اولویت جذب بازیکن با استعدادهای خوزستانی
سرپرست تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان گفت: اولویت جذب بازیکن برای تیم ما با استعدادهای خوزستانی است.

علیرضا کاهکش امروز در مورد شرایط این تیم قبل از آغاز تمرینات فصل جدید لیگ دسته اول اظهار کرد: از اول خردادماه سال جاری به مدت سه روز در ورزشگاه اختصاصی فولاد برای بازیکنان خوزستانی تست برگزار کردیم که تعداد زیادی هم شرکت کردند.

وی افزود: در روزهای 20، 21، 22 و 24 تست‌های مجددی که انجام دادیم قرار است کادر فنی در این مورد به جمع بندی برسند که اگر بازیکنی شرایط حضور در این تیم را داشت به لیست خود اضافه کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان در مورد قانون جدید در لیگ دسته اول تصریح کرد: با توجه به قانون جدید و جلسه‌ای که در این باره داشتیم قرار است برای سهمیه زیر 23 سال خود، اولویت را در اختیار بازیکنان خوزستانی قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف باشگاه فولاد نوین و فولاد این است که از نیروهای مستعد خوزستان بیشتر استفاده کنیم و اگر نتوانستیم نیازهای خود را برطرف کنیم آنگاه به سراغ نیروهای غیربومی خواهیم رفت.

کاهکش عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم‌های قوی در لیگ دسته اول حضور دارند کار برای ما سخت شده به طوری که می‌توان گفت لیگ یک از لیگ برتر سخت‌تر بوده و به همین دلیل تمرینات تیم را از ابتدای سال جاری جدی‌تر آغاز کرده‌ایم.

وی بیان کرد: امید داریم با مدیریت، هیئت مدیره و کادر فنی خوب و فهیم بازیکنان، بتوانیم جایگاه خوبی که برای سال اول حضورمان پیش بینی کردیم بین رده شش تا 9 جدول باشیم و از حیثیت فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد دفاع کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان در مورد لیست مازاد تیم گفت: از جمع بازیکنان فصل گذشته فقط با تصمیم کادر فنی تیم 12 بازیکن را نگه خواهیم داشت و برای مابقی دوستان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که دیگر با ما قرارداد ندارند ظرف چند روز آینده جهت تسویه به باشگاه فراخوانده می‌شوند.

کاهکش یادآور شد: از آنجایی‌که قانون جدید در لیگ برتر هم اجرا خواهد شد قطعاً بازیکنان زیادی از لیگ برتر بدون تیم خواهند شد که از این بازیکنان هم که کادر فنی از چندی قبل بعضی از بازیکنان را رصد کردند، استفاده خواهیم کرد و خدا را شکرگزارم که فولاد نوین بعد از چند سال دوباره به لیگ دسته اول صعود کرد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان در پایان بیان کرد: امیدوارم در لیگ امسال به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم که خوزستانی‌ها عملاً مرد روزهای سخت هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار