تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۴۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده‌مردم‌آبادان حمله داعش به عراق را محکوم کرد/ مردم تحرکات را گزارش دهند
یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی حمله تروریستی گروهک تروریستی داعش به عراق را محکوم کرد.

محمد سعید انصاری گفت: داعش این گروه ملحد و مخالف با شیعه اهل بیت و در اصل جهان اسلام و خدا، اتفاقات ناگوار و تاثر برانگیزی را در سوریه و عراق موجب شده است.

وی افزود: همه ما مسئولیم تا در برابر جنایات این گروه فاسق و تروریستی آرام نگیریم.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به حضور گروه داعش در عراق و نزدیکی آن با منطقه اظهار کرد: همه باید بیدار باشیم و با دقت کارها و تحرکات آنان را زیر نظر داشته باشیم.

انصاری با محکوم کردن کارهای ناشایست و پست گروه نالایق داعش از شهروندان آبادانی و خرمشهری خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تحرک از سوی برخی از افراد یا گروههای وابسته به داعش، مراتب را به نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی منطقه گزارش دهند تا به این ترتیب نقشه شوم آنان نقش بر آب شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظهور گروه وهابیت در منطقه، انجام اقدامات پیشگیرانه و عملی برای جلوگیری از رشد آنان را از مردم در همراهی با سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت در اختیار قرار دادن اطلاعات به آنان را خواستار شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: تامین امنیت منطقه، استان و کشور در گرو مشارکت و همراهی مردم است و باید همگی در انجام به موقع و درست اقدامات تامینی بکوشیم.

انصاری با اشاره به گفته رئیس گروه داعش مبنی بر اینکه قصد تخریب مقبره امام حسین(ع) را به طور کامل دارند، یادآور شد: حفظ دین، مذهب و مکتب واجب است و برای این منظور همه ما اعم از جوان، پیر، زن و مرد در حفظ دین و مذهب با تمام توان آماده مقابله با گروه مفسد داعش هستیم.

وی گفت: مردم شهرهای آبادان در طول هشت سال جنگ تحمیلی نشان دادند که در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی حتی حاضر به گذشت از جان و اموال خود هستند و اکنون نیز که پای دین و مذهب در میان است مردم باز هم آماده دفاع و مقابله هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار