تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۴۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام جهانی 2014 ؛
بهنام سراج: آرژانتین متکی به مسی نیست
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار تیم های ملی ایران و آرژانتین گفت: آرژانتین بازیکنان بزرگی دارد و فقط به مسی متکی نیست.

بهنام سراج روز چهارشنبه از تیم آرژانتین به عنوان یکی از پرمهره ترین تیم های حاضر در جام جهانی یاد کرد و افزود: فضای بازی با آرژانتین با دیدار با نیجریه متفاوت است زیرا این تیم بازیکنان بزرگتر و تاثیرگذارتری نسبت به نیجریه دارد.

وی اظهار کرد: مهاجمین آرژانتین در بزرگترین باشگاه های دنیا بازی می کنند و باید گفت این تیم بهترین خط حمله جام جهانی را در اختیار دارد.

بازیکن سابق تیم های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان و نفت آبادان افزود: قطعا مسی تاثیرگذارترین و بزرگترین بازیکن آرژانتین است اما این تیم فقط به مسی متکی نیست. آکرو، دیماریا، مکسس، ماسکرانو و هیگوان هر کدام برای آرژانتین بازیکنان مهمی هستند که می توانند سرنوشت یک بازی را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فشردگی در دفاع را حفظ کنیم و بازیکنان یکدیگر را به خوبی پوشش دهند می توانیم در نتیجه گیری امیدوار باشیم.

سراج در مورد نخستین دیدار ایران در جام جهانی گفت: تیم ملی در گام نخست موفق به کسب امتیاز از تیمی شد که خیلی ها از آن به عنوان یکی از مدعیان نام می بردند.

وی افزود: قطعا نیجریه با در اختیار داشتن بیش از 15 بازیکن لژیونر می تواند نتایج قابل قبولی کسب کند و کسب یک امتیاز مقابل این تیم برای ما نتیجه خوبی بود.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: کی روش در این بازی تفکرات خوبی داشت و بازیکنان با پیدا کردن تاکتیک های کادر فنی به یک امتیاز با ارزش دست یافتند.

تیم ملی فوتبال ایران شنبه هفته آینده در دومین بازی از رقابت های جام جهانی به مصاف آرژانتین خواهد رفت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار