تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۴۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز:
هدف رسیدگی به مناطق کم برخوردار اهواز است
شهردار اهواز گفت: تاکید مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، رسیدگی به مناطق کم برخوردار است که طول سال‌های گذشته کمتر به آنها پرداخته شده است.

سید خلف موسوی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بدنه‌سازی میدان لشکرآباد(نهضت آباد) اظهار کرد: عملیات بدنه سازی میدان نهضت آباد یکی دیگر از خدمات شورای اسلامی شهر دوره چهارم است. وی با اشاره به گفته‌های استاندار خوزستان مبنی بر سیاست رفع محرومیت زدایی از شهر اهواز تصریح کرد: در خیابان طالقانی شهر اهواز نیز چنین پروژه‌ای را به مرحله اجرا رسیده است و سعی بر این است تا پروژه نهضت آباد را به سبک جدید و با رفع نواقص گذشته آغاز کنیم.

شهردار اهواز با بیان این که این میدان یکی از میادین قدیمی و با ارزش شهر اهواز است، افزود: تاکید مسئولان استانی و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، رسیدگی به مناطق کم برخوردار است که طول سال‌های گذشته کمتر به آنها پرداخته شده است.

وی با اعلام آمادگی برای تامین هزینه‌های زیر زمینی کردن شبکه‌های اصلی برق گفت: این قول را از معاون عمرانی استاندار خوزستان می‌گیریم که شبکه برق را به طور 100 درصد زیر زمینی کنیم.

موسوی همچنین به پروژه‌های زیباسازی در شهر اهواز از جمله خیابان سلمان فارسی اشاره کرد و گفت: در زمینه زیباسازی  در منطقه نهضت آباد، کیانپارس و همچنین مناطق کم برخوردار برنامه‌هایی را طرح ریزی کرده‌ایم که در سال جاری این برنامه ها را عملیاتی می کنیم و برای مدتی، به صورت هفته‌ای یک بار یک پروژه فرابخشی را در سطح شهر اهواز آغاز خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار