تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۵۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان رقابت‌هاي وزنه‌برداري جوانان خوزستان
مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

سیدعلیرضا قریشی، ريیس هیات وزنه‌برداری استان اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته، 30 خردادماه در سالن نامجو اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: 55 وزنه‌بردار از شهرستان های بهبهان، امیدیه، رامهرمز، شوشتر، اهواز و مسجدسلیمان و باشگاه های ملی‌حفاری، مناطق نفت خیز جنوب و شرکت نفت و گاز امیدیه با یکدیگر رقابت کردند.

ريیس هیات وزنه‌برداری خوزستان درباره نفرات برتر گفت: مهدی زائری در دسته 62 کیلوگرم در مجموع با 195 کیلوگرم از اندیمشک، هانی یونسي‌فر در دسته 69 کیلوگرم در مجموع با 250 کیلوگرم از اندیمشک و علی مکوندی در دسته 77 کیلوگرم درمجموع با 287 کیلوگرم از نفت اهواز به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

وی افزود: در دسته 85 کیلوگرم وحید خدادادی در مجموع با 321 کیلوگرم از نفت اهواز، در دسته 94 کیلوگرم رضا دهدار در مجموع با 323 کیلوگرم از رامهرمز، در دسته 105 کیلوگرم علیرضا دهقان در مجموع با 337 کیلوگرم از امیدیه و در دسته 105+ کیلوگرم علی خیرانی در مجموع با 280 کیلوگرم از اندیمشک در جایگاه نخست قرار گرفتند.

قریشی سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: رکورد وزنه‌برداران در حد کشور بود و نفرات برتر در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی خوزستان و شهرستان شوشتر، نیمه دوم شهریورماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار