تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۵۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قعر جدول، جایگاه نماينده آبادان در نیم‌فصل اول
تیم فوتبال ساحلي جهان‌نژادیان آبادان در پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر کشور، بدون کسب امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

عبدالله جهان‌نژادیان، مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان اظهارکرد: روز گذشته، 30 خردادماه در آبادان میزبان تيم یاران اصفهان بودیم که در پایان با نتیجه 5 بر 3 شکست خوردیم.

وی با بیان اين‌كه بازی را خوب آغاز کردیم، عنوان‌كرد: در طول مسابقه به صورت مرتب از حریف پيش می‌افتادیم. به نظرم یکی دو بار هم باتوجه به این‌که حریف بسیار اعتراض می‌کرد، داور تحت فشار قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان‌نژادیان آبادان ادامه‌داد: به نظرم داور کمی کنترل بازی را از دست داده بود و به همین دلیل یکی دو فرصت از تیم ما گرفته و به تیم حریف داده شد که این موضوع باعث شد تمرکز بازیکنان ما به هم بخورد.

وی خاطرنشان‌کرد: البته من فقط داوری را در کسب این نتیجه مقصر نمی‌دانم و فکر می‌کنم بازیکنان ما در پایان بازی از نظر بدنی کم آوردند. حریف هم تیم خوبی بود و از کمترین فرصت‌ها استفاده کرد.

جهان‌نژادیان بیان‌کرد: ما هم می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بیشتر استفاده کنیم ولی همان‌طور که گفتم داوری باعث به هم خوردن تمرکز تیم‌مان شد و در چنین وضعیتی، شرایط برای ما سخت شد. به هر حال برخی سوت‌ها به اشتباه زده شد و به نظرم در کل قضاوت داور تاثیر بسیاری در به هم خوردن تمرکز تیم ما داشت.

وي در ادامه عنوان‌کرد: این دیدار آخرین بازی ما در نیم‌فصل‌ اول بود و ما همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داریم. نیم‌فصل دوم هم پس از ماه مبارك رمضان آغاز خواهد شد. جا دارد از مسوولانی که از بازی‌هاي ما دیدن مي‌كنند، تشکر کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار