تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۶۵۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
آینده روشنی پیش روی خوزستان قرار دارد
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: آینده بسیار روشنی پیش روی استان خوزستان قرار دارد.

احمد سیاحی شامگاه شنبه در آیین بهره‌برداری از پل بصیرت این شهرستان، اظهار کرد: اقدام شایسته و بزرگ شهرداری بندر ماهشهر در ساخت و احداث پل بصیرت بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: امیدوارم همین عملکردی که در اجرای پل بصیرت ماهشهر وجود داشته در اجرای دیگر پروژه‌ها نیز تداوم داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان تصریح کرد: پروژه‌ای با این عظمت و بزرگی که با صرف 10 میلیارد تومان اعتبار و 17 ماه تلاش شبانه‌روزی به سرانجام رسیده هدیه کوچکی به مردم بندر ماهشهر است.

سیاحی با بیان اینکه در بهره‌برداری و نگهداری از پروژه‌ها ضعیف عمل می‌کنیم، متذکر شد: شهرداری بندر ماهشهر باید تمام توان و تلاش خود را برای حفظ و نگهداری از این پروژه ارزشمند به کار برده و در این راه جدیت و نهایت اهتمام خود را به کار ببندد.

این مقام مسئول تأکید کرد: باید هرچه در توان داریم برای ایجاد امکانات زیربنایی در شهرها به کار ببریم.

وی متذکر شد: در ماه‌های اخیر اتفاقات بسیار مثبتی در استان خوزستان روی داده و آینده بسیار روشنی مقابل این استان زرخیز ترسیم شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی برای توسعه و پیشرفت استان خوزستان وجود دارد، اذعان کرد: با همدلی که بین مسئولان استان، نمایندگان مجلس و روحانیت و ائمه جمعه وجود دارد شاهد آینده بسیار روشنی برای استان خواهیم بود.

سیاحی خاطرنشان کرد: استان خوزستان دارای قابلیت‌های بسیار خوبی است اما با مشکلات جدی و اساسی دست و پنجه نرم می‌کند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در ادامه یادآور شد: برای توسعه و پیشرفت استان خوزستان، اقدامات خوبی صورت گرفته که از مهم‌ترین سرفصل‌های این اقدامات می‌توان به حراست و حفاظت از منابع آبی کارون، احیای طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی، استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند و ظرفیت تالاب‌ها، مخازن سدها و رودخانه‌ها اشاره کرد.

سیاحی اضافه کرد: برای حل مشکلات ترافیکی نیز احداث زیرگذرها، روگذرها، پل‌ها، نصب دوربین‌های کنترل ترافیک و... برنامه‌ریزی شده که در شهرهای مختلف استان خوزستان اجرا خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار