تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۵۱۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید معاون‌ وزير فرهنگ از موزه‌ هنرهای‌ معاصر اهواز

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توسعه فضای فرهنگی و هنری استان خوزستان تاکید کرد.

حسین نوش‌آبادی كه برای شركت در آيين توديع و معارفه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به اهواز سفر كرده است به همراه محمدمهدی احمدی، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ديروز از موزه هنرهای معاصر اهواز ديد کرد و طی این بازدید بر اشاعه و توسعه فضای فرهنگی و هنری استان خوزستان تاکید کرد.

نوش‌آبادی ضمن بازدید از موزه هنرهای معاصر اهواز بر ارتقا و لزوم رشد و توسعه فضای فرهنگی و هنری استان خوزستان تاکید کرد و گفت: این امر فقط با تعامل، مساعدت و حمایت همه جانبه استاندار محترم استان خوزستان امکان‌پذیر می‌باشد.

وی بيان کرد: استان خوزستان دارای پتانسیل‌های وسیعی در سطح فرهنگی و هنری است که برای شکوفا شدن این پتانسیل‌ها به فضاهای فرهنگی و هنری مناسب نیاز است.

معاون وزير فرهنگ با بیان این که فرهنگ زیربنای توسعه در بخش‌های مختلف است گفت: باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان خوزستان بهره گرفته شود زیرا با ابزار هنر و فرهنگ می‌توان با جنگ نرم مقابله کرد و این امر فقط در سایه رشد فضاهای فرهنگی و هنری استان صورت می‌گیرد.

نوش‌آبادی با اشاره به زمینی که هم‌اکنون در کنار موزه هنرهای معاصر بدون استفاده مانده است اظهار کرد: انتظار می‌رود با همیاری و همکاری دکتر مقتدایی، استاندار فرهیخته استان خوزستان، که خود بخشی از این جامعه فرهنگی و هنری استان است این زمین بدون استفاده به فضایی مساعد برای پرورش استعداد هنرمندان و هنردوستان تبدیل شود.

:
:
:
آخرین اخبار