تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۵۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون عمرانی استاندار خوزستان:
تصفیه‌خانه شرق اهواز تأمین اعتبار نشده است
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: احداث تصفیه‌خانه شرق اهواز جزو وعده‌های ریاست جمهوری بود که تاکنون تأمین اعتبار نشده است.

احمد سیاحی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان از استان‌هایی است که سرشار از همه نعمات خدادادی است و یکی از ملی‌ترین استان‌های کشور است.

وی افزود: عمق مشکلات در این استان بسیار زیاد است زیرا در دوران هشت سال دفاع مقدس و تبعات پس از جنگ که دوره‌ای 16 ساله بود، بسیاری از استان‌ها به زیرساخت‌های خود پرداختند و حق آبه‌ها را تخصیص دادند ولی استان خوزستان از این شرایط بی‌بهره بود و با محدودیت‌های شدید مواجه شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تأخیر در انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان را نشان دهنده حساسیت مسئولان کشوری در این انتخاب دانست و گفت: در نهایت، گماردن معاون شرکت آب و فاضلاب کشور در این سمت، اهمیت این موضوع را می‌رساند.

سیاحی تصریح کرد: موضوع آب استان حل نخواهد شد مگر با تسریع در اجرای سه طرح آبرسانی غدیر، که بیرق این طرح اکنون نیمه برافراشته است، طرح آبرسانی جنوب شرق و شمال شرق که جزو طرح‌های جدی آبرسانی در کشور است. احداث تصفیه‌خانه شرق اهواز جزو وعده‌های ریاست جمهوری بود که تاکنون تأمین اعتبار نشده است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دكتر ابراهيمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
0
0
تا ابد هم تامين اعتبار نميشه
:
:
:
آخرین اخبار