تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۵۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد ؛
برگزاری جام 4 جانبه فوتبال هنرمندان در آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری جام چهارجانبه فوتبال هنرمندان در این شهرستان خبر داد.

پیمان ادیبی امروز از برگزاری جام چهارجانبه فوتبال در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار تیم سینما، تئاتر، کافه فرهنگ و ترانه به مدت سه روز با یکدیگر در سالن ولیعصر (عج) مجموعه ورزشی دهداری به رقابت پرداختند.

وی افزود: هیئت فوتبال آبادان برگزار کننده این برنامه بود و با حمایت اداره ورزش و جوانان توانستیم مسابقات خوبی را تقدیم علاقه‌مندان به ورزش این شهرستان کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: فینال این مسابقات بین تیم‌های سینما و ترانه برگزار شد و در نهایت تیم ترانه با نتیجه چهار بر سه تیم سینما را شکست داد.

وی تصریح کرد: ایجاد رابطه عمیق بین قشر فرهنگی و ورزشی از عمده‌ترین اهداف برگزاری این جام بود تا بتوانیم واژه فرهنگی ورزشی را هر چه بهتر در منطقه ارتقا بخشیم.

ادیبی اضافه کرد: این اهداف در بخش بانوان و آقایان تقویت خواهد شد و همچنین در نظر داریم به استعدادیابی ورزشی در حوزه فرهنگی بپردازیم و ورزش منطقه را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی همچنین از برگزاری هفته پنجم رنکینگ پارکت بیلیارد آبادان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات در دو مرحله به صورت دوحذفی و تک‌حذفی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان ادامه داد: در مرحله مقدماتی یکصد نفر به مرحله تک حذفی صعود کردند که در نهایت میلاد علیخواهی با 500 امتیاز و محمد هلالی با 400 امتیاز عنوان‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: رضا غلامی و عباس محمدی نیز به طور مشترک با کسب 300 امتیاز سوم شدند.

ادیبی تصریح کرد: در جدول کلی رقابت‌های رنکینگ پارکت بیلیارد آبادان میلاد علیخواهی با کسب هزار و 600 امتیاز اول، عباس محمدی با هزار و 520 امتیاز دوم و حامد فاصله با کسب هزار و یکصد و 65 امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

محل برگزاری این مسابقات آکادمی بیلیارد هتل کاروانسرای آبادان بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار