تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۵۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سراج: تیم‌ملی فراتر از فوتبال ایران بازی کرد
ملی‌پوش ایران در جام جهانی 1998 فرانسه می‌گوید برای اولین بار بود که تیم‌ملی ایران مقابل یک تیم قدر فراتر از فوتبال ایران بازی کرد.

بهنام سراج اظهار کرد: بازی بسیار خوب بود و فکر می‌کنم تیم‌ملی ایران برای اولین بار روبه‌روی یک تیم قدر فراتر از فوتبال ایران بازی کرد.

وی ادامه داد: من فکر می کنم دلیل این موضوع انگیزه ای بود که بازیکنان ما برای بازی روبه‌روی بازیکنان بزرگ دنیا داشتند. بازیکنان ایران نشان دادند که توانایی‌هایشان بسیار زیاد است ولی نیاز به شوک، انگیزه مضاعف یا چیزهایی فراتر از فوتبال ما دارند.

این مربی خوزستانی گفت: باوجود این که ما در این دیدار باختیم ولی فکر می‌کنم همه از نحوه بازی تیم‌ملی راضی بودند. نیمه اول کمی با ترس و استرس شروع شد ولی در اين نيمه، بازي هر چه رو به پایان می‌رفت، بازیکنان‌ ما راحت پاس می‌دادند، دریبل می‌زدند و حمله می‌کردند.

وی افزود: با شروع نیمه دوم نیز مسعود شجاعی که شاید در نیمه اول آن چنان کار نکرد، بسیار راحت بازی کرد. سایر بازیکنان مان نیز در نیمه دوم به راحتی بازی کردند و هر چه از بازی گذشت، بر آن مسلط‌تر شدند. به نظر من، هر چه از دیدار اول‌مان می‌گذرد، تیم‌ملی راحت تر بازی می‌کند.

سراج عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در بازی پایانی‌مان مقابل بوسنی نتیجه‌ای به دست آوریم که انشاالله باعث صعودمان شود. من فکر می‌کنم در دیدار با آرژانتین تمام بازیکنان ما خوب کار کردند، البته به نظرم علیرضا حقیقی که شاید خیلی‌ها انتظاری این چنینی از او نداشتند در این بازی بسيار بهتر کار کرد.

وي گفت: آرژانتین همان آرژانتین بود ولی ما در این بازی آنقدر در دفاع خوب کار کردیم و لایه‌های دفاعی را به خوبی بسته بودیم که حتی مسی برای یک بار هم نتوانست پا به توپ‌های ویرانگر خود را که سه چهار نفر را در عمق دریبل می‌زند، انجام دهد و این نشان می دهد تیم ملی ما خوب کار کرد.

وی در ادامه به نتیجه دیدار نیجریه - بوسنی اشاره کرد و گفت: باتوجه به شکست یک بر صفر شب گذشته بوسنی مقابل نیجریه، من این نتیجه را برای تیم‌ملی ایران خوب می‌دانم. اگر نيجريه در دیدار مقابل آرژانتین با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شود و ما هم بتوانیم بوسنی را با یک گل شکست دهیم، می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سراج افزود: من حسم این است که تیم ملی به مرحله بعد راه پیدا می کند. البته ما حتما باید یک انگیزه مضاعف داشته باشیم تا خوب بازی کنیم. به هر حال اگر بازیکنان ما مقابل بوسنی هم همان انگیزه مضاعفی که برابر آرژانتین داشتند را داشته باشند، قطعا ما صعود می‌کنیم. این جام، جام شگفتی‌ها بوده است و نمی‌توان از قبل چیزی را پیش‌بینی کرد. امیدواریم که همه چیز به سود تیم‌ملی ایران رقم بخورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار