تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۵۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از چهارم تا هفتم آذرماه امسال ؛
نمایشگاه صنعت نفت خوزستان برگزار می‌شود
ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با رویکرد ساخت داخل، چهارم تا هفتم آذرماه امسال در اهواز پایتخت صنعت نفت ایران برگزار می‌شود.

اداره کل روابط عمومی و چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت به عنوان برگزار کننده و حامیان این نمایشگاه تخصصی محسوب می‌شوند.

نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان با توجه به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان به عنوان زادگاه صنعت نفت کشور و  استقرار بزرگترین شرکت‌های بالادستی و پایین دستی در این استان به پیشنهاد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و تایید وزارت نفت از سال 1388 آغاز به کار کرده است.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان مهمترین رویداد صنعتی و اقتصادی استان خوزستان است که پنج دوره قبلی آن همراه با رضایتمندی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان برگزار و پنجمین دوره آن با ادغام نمایشگاه نفت و صنعت حفاری برگزار گردید.

در برگزاری این نمایشگاه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران همکاری می‌کنند.

بر اساس تصمیم کارگروه سیاست گذاری نمایشگاه‌های وزارت نفت که به ریاست مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت و با حضور روسای روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برگزار و مقرر گردید این نمایشگاه در آذرماه سال جاری برگزار شود.

در این کارگروه همچنین مقرر شد رویکرد نمایشگاه صنعت نفت خوزستان همانند دوره‌های قبلی، بومی سازی تجهیزات صنعت نفت و حمایت از ساخت داخل خواهد بود.
:
:
:
آخرین اخبار