تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۵۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول امور مساجد اداره ارشاد اسلامی شادگان خبر داد ؛
اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در شادگان
مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در 31 کانون مساجد این شهرستان خبر داد.

عبدالامام خزامی امروز غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را یکی از اولویت‌های برنامه‌ای دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: کانون‌های مساجد نیز در این راستا طرح اوقات فراغت را هر ساله در سطح کانون‌های فرهنگی هنری متقاضی برگزار می‌کند.

وی از اوقات فراغت به عنوان فرصتی مناسب برای تقویت بنیه‌های اعتقادی، مذهبی، علمی، فرهنگی و ... دانش‌آموزان یاد کرد و افزود: چه خوب است که با استفاده از محیط معنوی مساجد در راستای تقویت این مسائل در دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شود.

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان اضافه کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد با هدف غنی‌سازی اوقات ارزشمند نوجوانان و جوانان، توانمندسازی اعضای کانون‌ها، ایجاد حلقه‌های انسجام در بین نوجوانان و جوانان برای آشنایی و تشریک مساعی در راستای برنامه‌های مختلف طول سال و شناسایی افراد مستعد و متخصص برگزار می‌شود.

وی دوره‌های آموزش قرآن را در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تفسیر و حفظ، ورزشی و هنری از جمله هنرهای نمایشی و تجسمی عنوان کرد و گفت: 31 کانون در شادگان کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان را زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار