تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۵۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدرلو: در فولاد هنوز جا براي پیشرفت دارم
هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمديد قرارداد با اين تيم گفت: تصميم خوبی گرفتم.

مهدی بدرلو اظهار کرد: قبل از این‌که فصل گذشته به پایان برسد با آقای دهکردی صحبت هایی برای فصل بعد داشتیم و در نهایت برای دو فصل قراردادم را تمدید کردم و فکر می کنم انتخاب خوبی داشتم.

وی فولاد را تیم با شخصیتی دانست و گفت: این تیم سال گذشته قهرمان ایران شده است و امسال هم در رقابت های آسیایی حضور دارد. این تیم پرقدرت و با امکاناتي است و من فکر می‌کنم هنوز در این تیم برای پیشرفت جا دارم و به همین دلیل این تیم را مجددا انتخاب کردم.

این بازیکن سرخ‌پوشان خوزستانی با بیان اینکه از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشتم، عنوان کرد: من در نهایت فولاد را با توجه به شرایط آن انتخاب کردم. در این تیم و شهر جا افتاده‌ام و فکر می کنم بازی کردن در فولاد برای هر بازیکنی افتخار محسوب شود، چرا که قهرمان فصل گذشته است.

وی گفت: درست است که امسال سال سختی را پیش رو داریم ولی فولاد بازهم استحقاق و پتانسیل این را دارد که جایگاه خوبی در جدول به دست آورد.

بدرلو درباره اسکوچیچ هم بيان كرد: او در تیم ملوان توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند ولی امسال در فولاد کار خیلی سختی دارد و فکر می‌کنم جانشین فرکی شدن و همچنين با توجه به این که انتظارات از فولاد بالا رفته است، باعث شود کار سختی پیش رو داشته باشد.

وی عنوان کرد: فولاد تعدادی از بازیکنان خود را از دست داده است و باشگاه باید بتواند جایگزین های مناسبی برای این بازیکنان پیدا کند. به هر حال تکرار عنوان قهرمانی خیلی سخت است ولی ما تمام تلاش مان را برای رسیدن به این مهم انجام می دهیم.

هافبک تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره تمرینات تیمش گفت: تمرینات تیم از سی‌ام خردادماه آغاز شده است و در حال حاضر در مرحله بدنسازی هستيم. سه چهار روز دیگر نيز به اردوی ارمنستان اعزام مي‌شويم. هنوز تیم‌مان کامل نشده است اما کم‌کم که تیم کامل شود، تمرینات‌مان شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار