تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۶۵۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
20 هزار پرونده در دادگستری‌شوش مختومه شد
رییس دادگستری شوش گفت:در مدت یک سال گذشته 20 هزار و 107 پرونده در دادگستری این شهرستان رسیدگی و مختومه شده است.

محمدصادق جمشیدی در جریان دیدار فرماندار این شهرستان با قضات و کارکنان دادگستری شوش تعداد پرونده های وارده به محاکم قضایی این شهرستان در سال گذشته را بیست هزار و 482 پرونده عنوان کرد و افزود: در دادگاه عمومی شوش به پنج هزار و 884 پرونده رسیدگی شده است.

وی افزود:طی این مدت تعداد پنج هزار و 876 فقره پرونده به دادگاه های عمومی دادگستری شوش وارد شده است.

جمشیدی گفت:در سال گذشته هشت هزار و 766 فقره پرونده به دادسرا های عمومی و انقلاب شوش وارد و هشت هزار و 580 فقره نیز مختومه گردید.

فرماندار شهرستان شوش در این دیدار با تجلیل از عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان گفت با بیان اینکه قوه قضائیه حافظ امنیت جامعه است گفت: اقتدار قضات در برخورد با مجرمان و متخلفان ضمن بالا بردن ضریب امنیت و آرامش مردم در جامعه ، افزایش سطح اعتماد مردم به قوه قضائیه را به دنبال دارد.

رضا نجاتی هفته قوه قضاییه را فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضایی برای مردم دانست و از تعامل این مجموعه درجهت خدمت به مردم تقدیر کرد.

وی با تاکید بر لزوم همبستگی و انسجام دستگاهها در رفع مشکلات مردم ، از تعامل خوب نیروهای نظامی و انتظامی با مسئولان دستگاه قضایی شوش قدردانی کرد.

در این دیدار یاد و خاطره شهید حجت الاسلام سیدمحمد کاظم دانش نخستین نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی که به همراه شهید مظلوم بهشتی به شهادت رسید گرامی داشته شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دادگستری شوش ، شوش
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فرزند شوش
|
Kazakhstan
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
0
0
من نمیدونم چرا همه جلسات ما در کشور همش تقدیر و تجید است خوز نیوز واقعاً عملاً هم همینطور است
:
:
:
آخرین اخبار