تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره مخابرات آبادان:
فقط تعرفه‌های نامحدود اینترنت افزایش یافت
رئیس اداره مخابرات آبادان گفت: اینترنت نامحدود مخابرات آبادان تنها مورد از تعرفه‌های این واحد بوده که هزینه آن افزایش یافته است.

سلمان سهیم‌پور امروز اظهار کرد: اینترنت نامحدود مخابرات آبادان تنها مورد از تعرفه‌های این واحد بوده که هزینه آن افزایش یافته است.

وی ادامه داد: کاربران می‌توانند از طرح‌های جایگزین اینترنت مخابرات استفاده کنند که ضمن پرداخت هزینه‌ای به مراتب کمتر، می‌توانند به اندازه کافی ترافیک خریداری کنند.

رئیس اداراه مخابرات آبادان تصریح کرد: کاربران اینترنتی با خرید بیش از 10 گیگا بایت ترافیک، می‌توانند هر گیگ را به مبلغ یک هزار و 600 تومان خریداری کنند و با احتساب این ارقام، می‌توان با همان مبلغ سابق، تعداد ترافیک مورد نظر خود را خریداری کنند.

سهیم‌پور در خصوص حذف تعرفه‌های رایگان و شبانه اینترنت مخابرات عنوان کرد: سیاست شرکت ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی به گونه‌ای‌ست که بتوان خدمات بهتر و با سرعت بیشتر در ساعات شب در اختیار کاربران قرار دهد، و با وجود ترافیک شبانه، طبیعا سرعت اینترنت برای کاربران کمی کاهش خواهد یافت و شرکت نیز تصمیم گرفت با برداشتن طرح ترافیک شبانه، ضمن ارائه خدمات بیشتر در فضای رقابتی با سایر رقبا باقی بماند.

وی تاکید کرد: در مجموع، ارائه سرویس شبانه برای شرکت ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی مخابرات، به صرفه نبوده و بر همین اساس این طرح برداشته شده است.

رئیس اداره مخابرات آبادان در خصوص ارائه خدمات پس از وقت اداری برای کاربران شهر آبادان ابراز کرد: کاربران آبادانی می‌توانند، پس از وقت اداری با سامانه 2020 مخابرات تماس گرفته و با اتصال به اپراتور شرکت مورد نظر، هرگونه ارائه خدمات اینترنی اعم از خرید ترافیک، شارِژ مجدد و رفع مشکلات فنی اقدام کنند.

سهیم‌پور خاطر نشان کرد: چهار شرکت ارائه خدمات اینترنتی در سامانه 2020 آماده خدمات‌دهی 24 ساعته به همه کاربران در استان خوزستان خواهند بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار