تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۵۳۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارايه‌خدمات‌دندان‌پزشكی به مادران‌باردار و كودكان
سرپرست مدیریت توسعه شبکه مرکز بهداشت خوزستان گفت: از این پس خدمات دندانپزشکی برای مادران باردار و کودکان زیر 14 سال روستایی ارايه مي‌شود.

پریوش نریمیسا با اشاره به ابلاغ تفاهم نامه اجرایی برنامه بیمه سلامت روستايیان و عشایر در سال 93 اظهار كرد: این تفاهم‌نامه که بين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت رفاه به امضا رسیده است، برای سال 93 با تغییراتی همراه بوده است که با توجه به افزایش سرانه بیمه شدگان روستايیان و عشایر، مقرر شد خدمات دندانپزشکی برای مادران باردار و کودکان زیر 14 سال روستایی تحت پوشش بیمه سلامت روستايیان و عشایر ارايه شود.

سرپرست مدیریت توسعه شبکه مرکز بهداشت خوزستان همچنین افزود: ارايه مکمل‌های تکمیلی چون قطره آهن، قرص آهن، قطره آ.د.، قرص مولتی ویتامین و قرص اسید فولیک برای مادران باردار، کودکان زیر 5 سال، میانسالان و سالمندان، از دیگر خدمات تفاهم‌نامه جدید است.

نریمیسا ادامه داد: در جلسه‌اي كه به منظور ارايه بهتر خدمات به روستايیان تحت پوشش بیمه سلامت روستايیان و عشایر، پالایش جمعیت بیمه‌شدگان روستایی برگزار شد، جمعیت بیمه‌شدگان روستایی به تفکیک شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های استان، تعیین و به آنها ابلاغ شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار