تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۵۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خالدی:
جو تمرينات‌اسکوچیچ مانند فرکی شاداب‌است
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

امید خالدی اظهارکرد: من علاقه خاصی به فولاد داشتم و دارم و از بچگی نیز آرزو داشتم که در این تيم باشم. خدا را شکر در حال حاضر نيز فولاد شرایطی دارد که همه دوست دارند در این تیم توپ بزنند.

وی بیان‌کرد: به هر حال زمانی که باشگاه در خصوص تمدید قرارداد با من صحبت کرد، من این پیشنهاد را پذیرفتم و برای سه فصل دیگر تمدید کردم، البته من یک فصل هم با فولاد قرارداد داشتم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: سه چهار پیشنهاد نیز از تیم‌های دیگر داشتم ولي هر کسی جایگاه خود را بهتر می‌داند و ما هم جایگاه خودمان را در فولاد پیدا کرده‌ایم و جایی بهتر از فولاد هم نیست که بخواهیم از این تیم جدا شویم. اولویتم برای انتخاب تیم آینده‌ام با فولاد بود.

وی افزود: با تیم‌هایی که از آن‌ها پیشنهاد داشتم، مذاکراتی داشتم ولی باتوجه به اين‌‌كه من یک سال دیگر با باشگاه فولاد قرارداد داشتم، آن‌ها می‌خواستند که خودم رضايت‌نامه‌ام را از باشگاه دريافت كنم اما من چنین کاری را نکردم و به آن‌ها گفتم که با فولاد قرارداد دارم و همه چیز را به باشگاه سپرده بودم.

خالدی خاطرنشان‌کرد: به هر حال اولویت من فولاد بود و خدا را هم شکر می‌کنم که باز هم با این باشگاه تمدید کردم و امیدوارم که بتوانم به این تیم کمک کنم.

وی درباره اسکوچیچ هم گفت: خیلی از او شناخت نداریم ولی خدا را شکر اخلاق او خوب است و ما را هم کاملا می‌شناسد و تمریناتی که می‌دهد، با ما سازگار است و کار او در این زمینه تقریبا مانند فرکی است.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: تمرینات‌مان از 30 خردادماه در اهواز آغاز شده است و تاکنون چهار جلسه تمرین داشته‌ایم و تمرینا‌ت‌مان خوب بوده است. بیشتر مربیان در تمرینات و بدنسازی به بازیکنان فشار می‌آورند ولی اسکوچیچ نيز مانند فرکی دوست دارد که تمرینات تیم شاداب باشد. جو تمرینی اسکوچیچ هم مانند زمانی است که با فرکی کار می‌کردیم.

وی گفت: فکر می‌کنم از یکشنبه هفته آینده عازم ارمنستان ‌شویم و 10 روز در آن‌جا اردو بزنیم و برگزاري چند بازی تدارکاتی هم در این اردو پیش‌بینی شده است. امیدوارم که بتوانیم مدعی قهرمانی باشیم.

خالدی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؟ خاطرنشان‌کرد: تلاش‌مان را در این زمینه می‌کنیم و هر چه خدا بخواهد، همان می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار