تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۵۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جایگاه سوم خوزستان در دوچرخه‌سواری کشور
تیم دوچرخه‌سواری خوزستان جایگاه سوم رقابت‌های قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

 محمدعلی چابک، سرپرست هيات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: این مسابقات از سی‌ام خردادماه به مدت چهار روز در تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم استان در ماده اسپرینت توسط رضا رشنو، محمد گنج‌خانلو و عرفان فراهانی به سه مدال برنز رسید و در ماده دورامتيازی توسط محمد گنج‌خانلو در جایگاه سوم قرار گرفت.

سرپرست هیات دوچرخه سواری خوزستان ادامه داد: محمد گنج‌خانلو در ماده های اسکرچ و 3000 متر به ترتیب نشان طلا و برنز به دست آورد. رضا رشنو نیز در ماده های 200 متر و کایرین، جایگاه‌هاي نخست را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه تمام عنوان هایی که نمایندگان استان کسب کردند دارای امتیاز بوده است، گفت: محمد گنج‌خانلو در ماده های استقامت 80 کیلومتر و تایم‌تریل انفرادی به ترتیب مقام های چهارم و پنجم را به دست آورد. رضا منده‌زاده نیز به ترتیب در ماده های 200 متر و تایم‌تریل انفرادی در رده های نهم و بیست‌وچهارم قرار گرفت. دانیال روسی هم در ماده استقامت 80 کیلومتر رده بیستم را به دست آورد. در پایان با توجه به امتيازهايی که رکاب‌زنان استان کسب کردند، تیم استان در جایگاه سوم قرار گرفت.

چابک خاطرنشان‌کرد: کسب سه نشان طلا و پنج مدال برنز و ایستادن تیم خوزستان بر سکوی سوم این مسابقات، در حضور تیم های قدرتمند آذربایجان و خراسان یکی از بهترین نتایج است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار