تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۶۵۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملكرد ستاره تیم ملی ایران مورد توجه رسانه های اروپایی
سرمربی جدید تیم فوتبال چارلتون گفت: «می‌خواهم زودتر با قوچان‌نژاد كار كنم.»

در جام جهانی امسال، انتظار داشتیم بازیكنان ما خوب و با تعصب بازی كنند ... در این میان در ٢ بازی اول، انتظاراتمان برآورده شده است اما برخی از بازیكنان در ٢ بازی، بالاتر از حد تصورمان كار كرده‌اند.

یكی از این نفرات، رضا قوچان‌نژاد است كه هوش و قدرت دوندگی بالایی دارد و رسانه‌های اروپایی، لب به تمجید از او گشوده و حرف از تك مهاجمی می‌زنند كه یك نفر است اما قدرت دوندگی او به اندازه ٢ نفر است.

 "فرانك اورمارس" ستاره سابق تیم ملی فوتبال هلند می‌گوید: «قوچان‌نژاد یك مهاجم است ولی قدرت دوندگی او به اندازه ٢ نفر است و این احساس وجود دارد كه ایرانی‌ها با ٢ مهاجم بازی می‌كنند.»

قوچان‌نژاد، امسال شوتزن خوبی هم بوده است و فیفا در پایان بازی دوم مسابقات فوتبال جام جهانی او را با ٧ شوت به عنوان ششمین شوتزن برتر جام جهانی معرفی كرده‌اند ...

 در این میان "باب پیترز" سرمربی جدید باشگاه چارلتون، باشگاهی كه رضا قوچان‌نژاد عضو آن است ضمن تمجید از عملكرد رضا گفته است: «از زمانی كه در لیگ بلژیك بازی می‌كرد او را می‌شناسم. او همواره بازیكن خوبی بوده است اما عملكردش در بازی‌های جام جهانی برای ایران فوق‌العاده خوب بوده است و من دوست دارم هرچه زودتر جام جهانی تمام شود و او به تمرینات تیم بیاید، من دوست دارم در تیم چارلتون زودتر با او كار كنم.»

پیترز این حرف‌‌ها را در كنفرانس مطبوعاتی باشگاه چارلتون زد و با روحیه‌ای بالا اظهار داشت: «وقتی پیشنهاد مربیگری در چارلتون شد، برای پذیرش آن تردید نكردم. نخستین سوالی كه پرسیدم این بود كه اولین دربی لندن چه زمانی برگزار خواهد شد؟»

وی افزود: «از اینكه در چارلتون هستم خوشحالم. ما قراردادهای خوبی بستیم، یونی بوینز را كه از بهترین هافبك‌های لیگ بلژیك است را گرفته‌ایم و بازیكن خوبی مثل "رضا قوچان‌نژاد" را داریم. می‌دانم این تیم سال‌ها در لیگ برتر انگلستان بوده و ما سعی می‌كنیم این تیم را به جای گذشته برگردانیم.»

منبع : جام نیوز
:
:
:
آخرین اخبار