تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۵۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پشیمانی عبدالله کرمی از سپاهانی شدن
عبدالله کرمی که به تازگی از فولاد خوزستان جدا شده با تیم جدیدش به مشکل برخورده و این در حالی است که از انتقال او هنوز دو هفته بیشتر نگذشته است.

عبدالله کرمی که به تازگی از فولاد خوزستان جدا شده با تیم جدیدش به مشکل برخورده و این در حالی است که از انتقال او هنوز دو هفته بیشتر نگذشته است. کرمی که مذاکراتی هم با پرسپولیس داشت اما به سپاهان اصفهان پیوست، حالا از حضور در این تیم ناراضی است و بعید نیست این نارضایتی منجر به ترک سپاهان از سوی این بازیکن شود.

به گزارش آی اسپورت، کرمی که فصل گذشته برای فولاد در پست مدافع میانی بازی می‌کرد توقع داشت برای سپاهان هم در همین پست بازی کند اما اصفهانی‌ها او را برای پست هافبک دفاعی می‌خواهند. سپاهان که این فصل امید ابراهیمی را از دست داده برای جانشینی این هافبک موثرش بر روی عبدالله کرمی حساب ویژه‌ای باز کرده و این در حالی است که عبدالله خیال ندارد در پست هافبک دفاعی بازی کند.از آن طرف، علی دایی که کرمی را برای خط دفاعی‌اش در نظر داشت بعد از منتفی شدن این انتقال علیرضا نورمحمد را در تیمش حفظ کرد.

حالا پرسپولیسی‌ها به فرض مادنی شدن سیدجلال حسینی نیازی به جذب مدافع میانی نخواهند داشت. با این وجود دایی اعلام کرده اگر عبدالله کرمی قصد جدایی از سپاهان را داشته باشد و بتواند رضایتنامه خودش را از این باشگاه بگیرد، روی جذب او حساب خواهد کرد.البته سپاهانی‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و تلاش‌هایشان را برای راضی کردن این خرید جدید و حاشیه‌ساز آغاز کرده‌اند. مسئولان باشگاه اصفهانی به هیچ وجه قصد ندارند کرمی را از دست بدهند و حتی یک لحظه هم به رفتن او فکر نمی‌کنند. با این حساب بعید است کرمی بتواند رضایت سپاهانی‌ها را برای جدایی زودهنگامش از این تیم جلب کند. اما این‌که آیا او فصل خوبی را در سپاهان سپری می‌کند یا نه، سوالی است که برای پاسخ به آن باید بیشتر انتظار کشید.فراموش نکنیم که اکثر خریدهای فصل قبل سپاهان از جمله جباری، آرش افشین و حتی یعقوب کریمی هم سرانجام خوبی در این تیم پیدا نکردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
0
0
سلام حالا به فولاد بر می گردی خو شحال می شیم من طرفدار فولاد هستم
:
:
:
آخرین اخبار